Štítkované požadavky

Štítkujte své požadavky v aplikaci HelpDesk a usnadněte si jejich pozdější vyhledávání.

Co je štítek

Štítek je vizuální označení konkrétního požadavku slovním spojením nebo heslem, které uživateli aplikace HelpDesk usnadní pozdější vyhledávání požadavku. Štítek umožní podle tohoto označení vyhledávat v základním filtru seznamu požadavků. 

HelpDesk - štítkování

Výhody štítků

  • přehledná správa požadavků dle vlastních štítků, potažmo dle vlastního výběru
  • používání jednotných firemních štítků pro jednotlivá oddělení, produkty, procesy apod.
  • libovolná editace vlastních štítků – opakované vyřazování, neomezený počet vytváření nových štítků
  • zachování soukromí a diskrétnosti pro zobrazování vlastních štítků – vazba na konkrétní uživatelský účet
  • snadné vytváření štítků přímo v konkrétním požadavku nebo v uživatelském účtu uživatele v seznamu

Používání a vše k této funkcionalitě naleznete v uživatelském manuálukterý je zdarma ke stažení. 

Stáhnout uživatelský manuál "Štítkování".