Štítkované požadavky
Co je štítek
Štítek je vizuální označení konkrétního požadavku slovním spojením nebo heslem, které uživateli aplikace HelpDesk usnadní pozdější vyhledávání požadavku. Štítek umožní podle tohoto označení vyhledávat v základním filtru seznamu požadavků.
Výhody štítků
- přehledná správa požadavků dle vlastních štítků, potažmo dle vlastního výběru
- používání jednotných firemních štítků pro jednotlivá oddělení, produkty, procesy apod.
- libovolná editace vlastních štítků – opakované vyřazování, neomezený počet vytváření nových štítků
- zachování soukromí a diskrétnosti pro zobrazování vlastních štítků – vazba na konkrétní uživatelský účet
- snadné vytváření štítků přímo v konkrétním požadavku nebo v uživatelském účtu uživatele v seznamu
Používání a vše k této funkcionalitě naleznete v uživatelském manuálu, který je zdarma ke stažení.