Esyco Open

Moderní technologie a aplikace.

API (Application Programming Interface)

V rámci vývoje moderních a otevřených aplikací, které rozšiřují funkce ERP systému Esyco Business, využíváme API rozhraní. Nabízíme již základní set pro nejpoužívanější firemní procesy, které rozvíjíme dle potřeb zákazníka.

Příklady API projektů

Dropshipping

Dropshippingový business je vhodný pro partnery, kteří chtějí využít vaše sklady. Celý nákupní proces (rezervace, vyskladnění, expedice) proběhne pod jejich značkou, bez nutnosti mít vlastní skladovací prostory. V rámci rozsáhlejších dropshippingových řešení jsem implementovali například ALZA dropshipping nebo TS Bohemia dropshipping.

Servisní modul

Servisní řešení ve spolupráci s Esyco Business řeší kompletní servisní, záruční i pozáruční proces. Za pomoci API získává a zapisuje data do systému Esyco Business (produkty, ceny, klienti, nákupní objednávka apod.).

Propojení specifických e-shopových řešení

Zákazníci, kteří mají již vlastní e-shopové řešení je mohou prostřednictvím API rozhraní propojit přímo s Esyco Business. Produkty, ceny, objednávky, fakturace atd. jsou pak spravovány v ERP systému.

Nákupní portál

Nákupní portál slouží k administraci produktů jak reálně prodávaných, tak i potenciálních u našeho zákazníka. Ten oceňuje především možnost porovnávání dostupnosti a cen produktů od různých dodavatelů nebo podklady pro rozhodnutí, zda daný výrobek začlenit do svého portfolia. Portál lze využít i k cenotvorbě a pro srovnání s konkurencí.

EDI (Elektronická výměna dat)

Esyco Business podporuje mezinárodní standard EDI a nabízí jednoduchou a rychlou výměnu elektronických dokladů jako jsou faktury, objednávky a dodací listy, za účelem zvýšení automatizace a bezpečnosti.

Řešení na přání

Esyco Open zahrnuje různé oblasti firemních procesů a vychází z požadavků našich klientů, kterým implementujeme řešení na míru.

Mobilní aplikace

Mobilní aplikace pro Esyco Business mají za cíl podpořit flexibilitu zaměstnanců, kteří pracují převážně v terénu. Ve svém mobilu vidí zásadní data, díky kterým mohou efektivněji pracovat, mít k dispozici vždy aktuální informace nebo rychle reagovat v krizových situacích.

Například obchodní manažer může v terénu sledovat prodejní statistiky, obraty a marže nebo obchodní potenciál. Má také přístup k informacím o svých zákaznících.

Mobilní aplikace jsou vhodné jak pro zaměstnance, kteří jen zrovna nejsou u PC, tak specificky pro obchodní manažery nebo management společnosti. Záleží pouze na vámi zvolených datech.