Nabídka práce

Náš tým tvoří okolo 85 lidí, tak neváhej a staň se jeho součástí. U nás najdeš uplatnění na různých pracovních pozicích. Nabízíme ti místo, kde můžeš realizovat své nápady a nebát se uskutečnit své sny. Podívej se do sekce Nabídka práce.

Zabýváme se vývojem ekonomického informačního systému (ERP), vývojem softwaru pro e-business a řešení pro distribuci a logistiku. Naše informační systémy zpracováváme na technologické platformě Microsoft (.NET, C#, MS SQL, Win Forms, Windows service). Vyber si svou pracovní příležitost a přidej se k nám. Držíme ti tady místo.

SPECIALISTA/TKA ZÁKAZNICKÉ PODPORY PRO HPMARKET.CZ

Spoj svou pracovní kariéru s naší společností a produktem HP!

Zajímáš se o IT prostředí?

Láká tě poznávat novinky z HP produkce?

Baví tě komunikace s lidmi a chceš se zapojit do péče o zákazníky?

Přidej se k našemu týmu.

A co tě čeká?

  • tvým úkolem bude pomáhat našim zákazníkům si vybrat ty nejlepší notebooky, počítače i tiskárny z široké nabídky produktů od HP
  • budeš přijímat telefonické hovory/emaily našich zákazníků a snažit se jim zodpovědět jejich dotazy
  • žádné COLD CALL
  • zaměření na český a slovenský trh
  • staneš se součástí sehraného týmu produktových specialistů, kteří Ti pomohou kdykoliv budeš potřebovat
  • poznej s námi IT business
  • Jak bychom si tě představovali?

    • zkušenosti ze zákaznického servisu v oboru IT
    • rád/a komunikuješ a pomáháš lidem
    • zajímáš se o IT technologie, rád/a se vzděláváš
    • máš týmového ducha
    • A co nabízíme kromě zajímavé práce?

      • zázemí ve stabilní společnosti
      • práci s moderními technologiemi
      • podpora od kolegů – všichni táhneme za jeden provaz
      • nekorporátní prostředí – žádná nesmyslná byrokracie
      • neformální prostředí a atmosféra, na dress-code si tu nepotrpíme
      • pestrá škála benefitů, se kterými si užiješ a ušetříš

        Nabízíme plný úvazek pro známou mezinárodní společnost a přitom v malém nezávislém týmu.

    Pracoviště Na strži 1702/65, Praha 4.

KOMERČNÍ ŘEDITEL

Pozice komerčního ředitele je pro nás klíčová. Hledáme silného leadera se schopností spojovat business a technologie, který vhodně doplní management společnosti a pomůže nám v dalším růstu.

    Jedná se o jedinečnou příležitost podílet se na dalším růstu a rozvoji zavedené české společnosti.
    Jako komerční ředitel budeš zodpovědný za plnění obchodních cílů a obchodní strategii společnosti, dále za rozvoj vztahů se zákazníky a obchodními partnery. Pro tyto účely zkoordinuješ marketingové aktivity. Rovněž se budeš podílet na vzniku nových obchodních příležitostí….
    Máš chuť do toho jít s námi a působit na nově vytvořené pozici v našem TOP managementu společnosti?

A čím začneme?

    Seznámíme tě se strategií a vizí společnosti, portfoliem, zákazníky. Provedeme analýzu současného stavu a navrhneme spolu další obchodní strategii s cílem rozvoje a navýšení obchodních výsledků.

Co tě na této pozici čeká, když náš poznáš?

  • řízení obchodních činností společnosti
  • rozvoj obchodní strategie
  • rozvoj vztahů v segmentu klíčových zákazníků
  • vedení obchodního týmu, řízení marketingových aktivit pro rozvoj obchodních příležitostí
  • analyzování a monitoring trhu, vývojových trendů a příležitostí
  • spolupráce s ostatními divizemi/středisky společnosti

Vhodný uchazeč by měl splňovat následující kritéria:

  • ukončené VŠ vzdělání se zaměřením IT, technika, ekonomie
  • praxe min. 5 let na vedoucí pozici v oblasti obchodu
  • orientace na trhu SW a ICT řešení, oborová znalost … sklad, nákup/prodej, doprava, e-commerce výhodou
  • obchodování v krvi
  • schopnost vedení obchodního týmu, marketing
  • samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, ochota cestovat
  • příjemné vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • ANJ komunikativní úroveň, ŘP sk. B

Co pro tebe máme my?

  • top manažerskou pozici
  • stabilní zázemí společnosti
  • možnost zúročit své dosavadní zkušenosti a podílet se na rozvoji společnosti
  • příjemné pracovní prostředí, nejsme korporát
  • osobní rozvoj a vzdělávání
  • zaměstnanecký pracovní poměr
  • automobil i k soukromému užití
  • notebook, mobilní telefon + další benefity společnosti
  • pracoviště Ostrava/Praha
  • nástup ihned nebo dohodou
    Zaujali jsme Tě? Dej nám o sobě vědět!
    Email: kariera@elinkx.cz

MARKETINGOVÝ SPECIALISTA PRO HPmarket.cz (Praha)

Kdo jsme?

    Jsme oficiální distributor a hlavní partner amerického výrobce elektroniky HP. Zajišťujeme prodej, servis a poradenství při výběru a využití především notebooků, PC a tiskáren HP. V ČR jsme řadu let stabilně úspěšným hráčem především v B2B, ale rychle rosteme i v B2C prodeji, na který se chceme zaměřit. Naší konkurenční výhodou, krom přímé vazby na HP, je expertíza a možnost nabídnout speciální služby od poradenství přes expresní servis až po customizace ve výrobě.

Co nás trápí?

    Nestíháme! 🙂

    Máme skvělé produkty, našlápnuté procesy strategického rozvoje webu a krásně namyšlený marketingový plán. Nemáme ale dost kapacit na to naše vize naplnit.
    Potřebujeme parťáka, kterému můžeme předat především slušně rozjeté PPC kampaně a svěřit rozjezd marketingu na sociálních sítích. Čeká nás spousty práce taky na e-mailingu a SEO. To vše za přímé podpory sehraného interního týmu (produkt, vývoj, grafika) a zkušených externích specialistů (UX & CRO, elitní analytik, copywriter).

Koho hledáme?

    V prvé řadě technologického nadšence. Počítače, notebooky a technika obecně by tě měly bavit. Ačkoliv budeš mít k ruce skvělé produkťáky, očekáváme, že se budeš trochu orientovat v základních parametrech a typech produktů, které nabízíme.

    Neméně důležitá je zkušenost s online inzercí a digitálním marketingem obecně. Postupně převezmeš správu rozpočtů v Google Ads, Skliku, Heuréce, Facebooku a dalších v řádu stovek tisíc měsíčně a měl(a) bys už vědět, co děláš. Rádi ti zajistíme externí mentoring a potřebná školení a čas na samostudium.
    Firma je silně datově orientovaná a od sebe navzájem i od tebe budeme čekat jasné, měřitelné výsledky – pracujeme primárně s Google Analytics a PowerBI. Tvou primární zodpovědností bude udržitelný růst obratu a ziskovosti e-shopu napříč komunikačními kanály.

Co nabízíme?

    Férové peníze odpovídající zkušenostem a zodpovědnosti, pracovitý kolektiv šikovných lidí, klimatizované kanceláře v Praze na Pankráci hned na metru. Příležitost dělat zajímavou, smysluplnou práci s rozumnou mírou samostatnosti a odpovědnosti. Samozřejmě v dnešní situaci plný a výhledově částečný home-office.

    Dokážeme ti nabídnout jak částečný úvazek, ze kterého se do plného propracujeme, nebo rovnou plný úvazek.
    Práce je vhodná pro zkušenějšího specialistu, který si prošel podobnou prací v jiném e-shopu nebo má zkušenosti z agentury. Umíme si na pozici představit i šikovnou mámu na mateřské, která se poohlíží po postupném návratu do pracovního procesu. Rádi se poznáme i s freelancerem, který ke svým zakázkám hledá jistotu a zázemí dlouhodobé, těsné spolupráce s jedním klientem.

KONZULTANT/ANALYTIK SKLADOVÉ LOGISTIKY (WMS)

Hledáme k nám do týmu novou posilu na pozici analytik/konzultant. Pojďte se s námi podílet na rozvoji nového logistického systému.

Vaše budoucí práce:

  • spoluúčast na projektu týkajícího se rozvoje nového logistického systému
  • analýza přidělených projektů, funkcionalit a chyb, vč. konzultací se zadavateli, uživateli SW, programátory a testery
  • vytváření písemných dokumentů typu analýza, cílový koncept, dokumentace, manuál v zadaném rozsahu a kvalitě
  • předkládání návrhů možných řešení zadaných úkolů a doporučování nejvhodnější implementace pro oblast informačních systémů
  • pro svěřený projekt zajišťování koncepce rozvoje, údržby, kvality, provozuschopnosti
  • konzultační a poradenské činnosti při využívání informačního systému uživatelům zákazníka

Co u vás hledáme?

  • zkušenosti z pozice Analytik/Konzultant nebo na obdobné pozici
  • znalost logistických procesů (Příjem, Expedice, Reklamace, Vratky, Inventura, Optimalizace skladu), problematika skenerů
  • znalost návazných procesů v ERP systému (data pro expedici, problematika skladování a expedice nebezpečných látek, procesy dropshippingu), integrace s řešeními přepravní logistiky
  • výhodou zkušenost se skladovými automatizacemi jako jsou Kardex, přepravníkové linky, robotizace apod.
  • analytický mindset
  • komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost a zodpovědnost
  • výhodou bude znalost UML
  • týmový hráč

Co pro vás máme my?

  • práce, která má smysl, vaše nápady se skutečně realizují
  • pečlivé zaučení s přiděleným mentorem, který zasvětí do tajů našeho systému
  • agilní a týmový přístup, seberealizace
  • podpora lidí v týmu – všichni táhneme za jeden provaz
  • nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace
  • kurzy a bohatá podpora v dalším rozvoji
  • firemní benefity se kterými si užijete a ušetříte

A co všechno u nás získáš? Více se o benefitech dozvíš zde

PRODUCT OWNER

Pomáháme našim zákazníkům obchodně růst. Aktuálně pracujeme na rozvojových projektech. Co si pod tím můžeš přestavit? Např. řešení pro procesy nákupu a prodeje zboží; řízení skladů s podporou automatizace nebo softwarovou podporu pro rozvoz zboží u firem mající vlastní flotilu aut. A může toho být víc.

Do našeho kolektivu hledáme nového kolegu/kolegyni.

Co u nás budeš dělat?

  • komunikace se zákazníky a sběr potřeb ve spolupráci s obchodním oddělením
  • definice vize produktu, návrh jakým směrem se má systém rozvíjet
  • zodpovědnost za navržené řešení
  • podílení se na analytické činnosti
  • agilní řízení projektu, definice požadavků a jejich prioritizace
  • vedení týmu (programátor, analytik, tester)

Jestliže rád/a analyzuješ příležitosti a navrhuješ jejich zlepšení, bude Tě tato práce opravdu bavit!

Nejsme korporát a dostaneš se u nás k zajímavým projektům, ve kterých bude Tvůj hlas slyšet a Tvá práce vidět.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/měla mít?

  • 2 roky praxe jako product owner / projektový manažer
  • zkušenosti se zaváděním produktu na trh výhodou
  • analytické myšlení se smyslem pro detail
  • proaktivní přístup, invenční myšlení
  • výborné vyjednávací a komunikační dovednosti; schopnost najít řešení se zákazníkem i developery
  • organizační schopnosti a zodpovědnost (vedení projektu od začátku do konce)
  • zkušenost s agilním vývojem, převedeš hravě business myšlenku do řeči vývojářů
  • týmový hráč
  • ochota na sobě neustále pracovat, objevovat a učit se nové věci

Co pro tebe máme my?

  • práce, která má smysl, vaše nápady se skutečně realizují
  • zaučení s přiděleným mentorem, který zasvětí do tajů toho co máme k dispozici
  • agilní a týmový přístup, seberealizace
  • nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace

A co všechno u nás získáš? Více se o benefitech dozvíš zde

PROGRAMÁTOR junior (.NET nebo .NET Core)

Náš tým se rozrůstá! Do našeho kolektivu hledáme nové kolegy. Příležitost pro juniory, kteří mají zájem o nové věci a chtějí se dál rozvíjet.

A co tě čeká?

  • spolupráce na vývoji nových produktů (zaměření přeprava, sklad, podpora nákupu a prodeje zboží)
  • máme již připravenou technologickou platformu, která běží v dockers
  • při vývoji používáme principy jako code first , infra as code
  • použili jsme architekturu Microservices
  • tvoříme v .NET CORE, frontend REACT
  • nabízíme příležitost využítí schopností i na dalších projektech v obdobných technologiích podporující zákazníky v procesech nákupu a prodeje
  • využíváme prvky agilní metodiky

Jak bychom si tě představovali?

  • jsi středoškolák nebo vysokoškolák s IT zaměřením
  • máš alespoň jednoletou praxi (při škole/zaměstnání)
  • zaměřuješ se na .NET nebo .NET Core
  • máš zkušenosti s verzovacím systémem
  • znalost SQL výhodou
  • rád se učíš novým věcem
  • jsi týmový hráč

A co nabízíme kromě zajímavé práce?

  • zázemí ve stabilní společnosti
  • práci s moderními technologiemi
  • onboarding s mentorem, který bude dobrým parťákem
  • agilní a týmový přístup, při kterém má každý prostor pro seberealizaci
  • podpora od kolegů – všichni táhneme za jeden provaz
  • nekorporátní prostředí – žádná nesmyslná byrokracie
  • neformální prostředí a atmosféra, na dress-code si tu nepotrpíme
  • prima káva a občerstvení u nás v kuchyňce
  • pestrá škála benefitů, se kterými si užiješ a ušetříš

A co všechno u nás získáš? Více se o benefitech dozvíš zde

ANALYTIK/KONZULTANT VÝVOJE APLIKACÍ

Hledáme k nám do týmu novou posilu na pozici analytik/konzultant. Máme analytický tým, který se zabývá rozvojem a implementací našeho ERP ESYCO. Řešíme menší i větší projekty. Pojďte s námi rozvíjet systém, který zajišťuje až miliardové obraty u našich zákazníků.

Vaše budoucí práce:

  • konzultační a poradenské činnosti při využívání informačního systému uživatelům zákazníka
  • spoluúčast na projektech týkajících se rozvoje systému
  • analýza přidělených projektů, funkcionalit a chyb, vč. konzultací se zadavateli, uživateli SW, programátory a testery
  • vytváření písemných dokumentů typu analýza, cílový koncept, dokumentace, manuál v zadaném rozsahu a kvalitě
  • předkládání návrhů možných řešení zadaných úkolů a doporučování nejvhodnější implementace pro oblast informačních systémů
  • pro svěřenou oblast funkcionalit SW nebo projektu zajišťování koncepce rozvoje, údržby, kvality, provozuschopnosti

Co u vás hledáme?

  • zkušenosti z pozice Analytik/Konzultant nebo na obdobné pozici pro ERP systém
  • znalost obchodních a základních ekonomických procesů podmínkou
  • analytický mindset
  • komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost a zodpovědnost
  • znalost databází (SQL)
  • výhodou základy OOP
  • praktická znalost UML výhodou
  • týmový hráč

Co pro vás máme my?

  • práce, která má smysl, vaše nápady se skutečně realizují
  • pečlivé zaučení s přiděleným mentorem, který zasvětí do tajů našeho systému
  • kurzy a bohatá podpora v dalším rozvoji
  • agilní a týmový přístup, seberealizace
  • podpora lidí v týmu – všichni táhneme za jeden provaz
  • nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace
  • firemní benefity se kterými si užijete a ušetříte

A co všechno u nás získáš? Více se o benefitech dozvíš zde

VÝVOJÁŘ SENIOR (.NET, .NET Core)

V současné době hledáme zkušené vývojáře aplikací, kteří by se chtěli zapojit do našeho rozrůstajícího se týmu a spolu s dalšími kolegy být u vzniku nových věcí a setkávat s novými technologiemi.

Co u nás budete dělat:

  • spolupracovat na vývoji nových produktů (zaměření přeprava, sklad, podpora nákupu a prodeje zboží)
  • máme již připravenou technologickou platformu, která běží v dockers
  • při vývoji používáme principy jako code first , infra as code
  • použili jsme architekturu Microservices
  • tvoříme v .NET CORE, frontend REACT
  • nabízíme příležitost využítí schopností i na dalších projektech v obdobných technologiích podporující zákazníky v procesech nákupu a prodeje
  • využíváme prvky agilní metodiky

Co k tomu potřebujete?

  • zkušenosti vývojáře s alespoň pětiletou praxí
  • zaměření na .NET nebo .NET Core, znalost SQL
  • zkušenosti s verzovacími systémy
  • svět s technologií docker není neznámým pojmem
  • zkušenost s architekturou a návrhovými vzory
  • samostatný, proaktivní a zodpovědný za práci na „svém“ projektu
  • rád se učící novým věcem
  • týmový hráč
  • schopnost předávat znalosti juniornějším kolegům

Proč se Vám u nás bude líbit?

  • u nás programátor práci nehledá, má svoji frontu práce
  • nabízíme zajímavou práci s možností seberealizace, jedná se o produkt, který má smysl, zároveň je výzvou a vyžaduje rozvoj
  • zajistíme onboarding s mentorem, který bude dobrým parťákem
  • máme u nás NEkorporátní prostředí – žádná nesmyslná byrokracie, cokoli je potřeba, řešíme na přímo. Za svojí prací vidíte konkrétní výsledky
  • přátelský tým, na který se můžete spolehnout
  • neformální prostředí a atmosféra, na dress-code si tu nepotrpíme
  • firemní benefity se kterými si užijete a ušetříte

A co všechno u nás získáš? Více se o benefitech dozvíš zde

LINUX ADMINISTRÁTOR junior (Docker)

Náš tým rozšiřujeme!

Do našeho kolektivu hledáme nového kolegu. Příležitost pro juniory, kteří mají zájem o nové věci a chtějí se dál rozvíjet.

Dodáváme moderní SW řešení pro logistickou společnost PPL/DHL.

Co očekáváme:

  • potřebujeme administrátora se znalostí Linux, Docker, Infra as code
  • atraktivní je i zkušenost s Cloud, Splunk

Hlavní pro nás je, že Tě práce baví a budeš otevřená mysl

Co nabízíme?

  • zajímavou práci s možností seberealizace
  • možnost dalšího profesního vzdělávání a osobního rozvoje
  • program adaptačního zapracování
  • zázemí stabilní firmy, výborný kolektiv s pohodovými lidmi
  • ke mzdě finanční odměna a pestrá škála benefitů, se kterými si užiješ a ušetříš

A co všechno u nás získáš? Více se o benefitech dozvíš zde

V případě zájmu o pracovní pozici kontaktujte naše personální oddělení na čísle
+420 722 742 927 nebo e-mailem kariera@elinkx.cz.