Nabídka práce

Náš tým tvoří okolo 85 lidí, tak neváhej a staň se jeho součástí. U nás najdeš uplatnění na různých pracovních pozicích. Nabízíme ti místo, kde můžeš realizovat své nápady a nebát se uskutečnit své sny. Podívej se do sekce Nabídka práce.

Zabýváme se vývojem ekonomického informačního systému (ERP), vývojem softwaru pro e-business a řešení pro distribuci a logistiku. Naše informační systémy zpracováváme na technologické platformě Microsoft (.NET, C#, MS SQL, Win Forms, Windows service). Vyber si svou pracovní příležitost a přidej se k nám. Držíme ti tady místo.

Obchodní zástupce HPmarket.cz (Praha 4)

Jsme nadšenci do technologií a do HP produktů především.

Každý den je používáme pro práci i zábavu a HP logo už máme navždy obtisknuté ve svých srdcích. Pomáháme zákazníkům vybrat ty nejlepší notebooky, počítače i tiskárny z široké nabídky produktů od HP.

Aktuálně hledáme do našeho týmu nového IT nadšence tělem i duší, který pozná rozdíl mezi chipem a chipsetem. Ví, že inkoust už nenajde jen v bombičkovém peru. Především ale takového, který se vyzná v duších a potřebách našich zákazníků.

Kolegyni nebo kolegu, který bude mít následující náplň práce:

    1. Zákaznická podpora – telefon a prodejna
  • Vyřizování příchozích a odchozích hovorů.
  • Řešení dotazů na servis, technickou podporu, stav objednávek, stav fakturace a konzultace ohledně výběru produktu.
  • Příjem hovorů, vyřizování, zpětné volání, reagování na chaty a emaily.
  • Pravidelné střídání mezi zákaznickou linkou a prodejnou.
    1. 2. Spokojenost zákazníků
  • Řešení zákaznických recenzí a zákaznické spokojenosti.
    1. 3. Řešení alternativ v případě nedostupnosti zboží
  • Zjišťování dostupnosti zboží u externích dodavatelů.
  • Následné objednávky řeší kolegové.
    1. 4. Zlepšení zákaznické spokojenosti
  • Vymýšlení nástrojů ke zlepšení zákaznické spokojenosti.
  • Zpřehlednění kontaktních informací, změna grafické podoby a struktury.
    1. 5. Testování a recenze produktů
  • Když je potřeba, otestování produktu a následné zpracování recenze.
  • Nabízíme práci na plný úvazek, v malém přátelském a skvělém týmu.

    Nástup dle dohody nebo ihned.

    Pracoviště je poblíž OC Arkády Pankrác. Konkrétně Hvězdova 1734, Praha 4.

    Pracovní dny Pondělí – Pátek. Začínáme v 8:30 hod.

    Mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority. Nemáme škatulky, ukaž co v tobě je.

    Staň se součástí našeho týmu.

    Pošli nám svůj životopis. Rádi se s tebou potkáme. Dáš si s námi dobrou kávu, které tu máme dostatek, abys byl případně nadšen pro každodenní práci, no a a hlavně měl i energii 😊

    Přijď si popovídat se svým budoucím nadřízeným. Představíme si společnost, pracovní pozici, ukážeme prodejnu, zázemí, probereme tvé zkušenosti, kde se chceš ubírat a možnost společné cesty.

    ICT Administrátor infrastruktury (medior)

    Do našeho desetičlenného ICT týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici IT Administrátor infrastruktury (medior).

    IT tým v naší společnosti a pro holding eD group zajišťuje infrastrukturu, sítě, HW a SW a bezpečnost. Přidej se k nám poskytovat podporu koncovým uživatelům – našim zákazníkům. Přidej se k nám!

    Na čem budeš primárně pracovat:

    • správa prostředí O365 (Microsoft Entra, Teams, SharePoint, Exchange…)
    • Administrace cloudového ServiceDeskového systému JIRA Atlassian
    • Na čem budeš spolupracovat s kolegy v týmu:

      • servery a sítě = provisioning/deprovisioning, základní support serverů (Windows/Linux), virtualizace, monitoring, zálohování, uživatelská podpora
      • hardware a software = diagnostika chyb a jejich oprava, standardizace HW, správa mobilních zařízení
      • bezpečnost = na úrovní end-pointů, řešení incidentů, antivirové systémy
      • support = správa onsite systémů a techniky, kamerové, karetní a bezpečnostní systémy, audio a video technika
      • Na čem nám záleží:

        • komunikace v ICT týmu, komunikace s uživateli a zákazníky
        • provádění procesů na základě ITIL (incidenty, problémy, change, service requesty)
        • dokumentace a standardizace procesů
        • zlepšování procesů a navrhování optimalizací
        • vzdělávání se v rámci svěřené oblasti

    Očekáváme:

    • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
    • praxe na obdobné pozici min. 2 roky
    • zkušenost s helpdeskovým systémem výhodou
    • analytické schopnosti a umět řešit problémy
    • samostatnost, pečlivost, technické myšlení, práce v týmu
    • občasnou služební cestu v rámci onsite supportu na pobočky v rámci holdingu
    • Nabízíme:

      • zajímavou práci s možností seberealizace
      • možnost dalšího profesního vzdělávání a osobního rozvoje
      • program adaptačního zapracování
      • motivující finanční ohodnocení
      • zázemí stabilní firmy, výborný kolektiv s pohodovými lidmi
      • zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, výuka ANJ na pracovišti, MULTIsport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce – teambuilding, vánoční večírek, dárečky – narozeniny, vánoce atd.)
      • pracovní poměr na HPP
      • termín nástupu: ihned nebo dohodou
      • místo výkonu práce: Ostrava
      • mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority
      • Více o naší společnosti www.elinkx.cz

        V případě, že tě naše pozice zaujala, těšíme se na kontakt a společnou cestu ….

        Pošli nám svůj životopis. Rádi se s tebou potkáme.

        Přijď si popovídat se svým budoucím nadřízeným. Představíme ti společnost, pracovní pozici, probereme tvé zkušenosti, kde se chceš ubírat a možnost společné cesty.

    ReactJS developer

    Hledáme k nám do týmu posilu na pozici „Reacťáka“ na vývoj webových aplikací pro naše klienty v oblasti logistiky, financí, e-commerce….

    Jedná se o vývoj na naší moderní platformě Element, která využívá ReactJS a MUI.

    Můžeme ji provozovat buď v Azure a nebo v docker přímo u zákazníka.

    www.aplikaceprofirmy.cz

    Jsi náš budoucí kolega?

    • baví tě React
    • máš znalost HTML, CSS
    • chceš se podílet na vývoji aplikací, které budou využívat tisíce lidí
    • hledáš a diskutuješ nad novými technologiemi
    • jsi schopen pracovat s verzovacím systémem Git
    • vládneš znalostí UI Frameworku – MUI výhodou
    • setkal jsi se s nástroji pro spolupráci – Jira, Confluence – výhodou
    • poradíš si s vizuálním designem by Figma
    • máš týmového ducha
    • Shrňme si to!

      Baví tě dělat moderní řešení, učit se. Mít možnost se posouvat. Tak to se ti u nás bude líbit.

    A co můžeme nabídnout my?

    • zajímavou, různorodou a tvůrčí práci
    • prostor pro vlastní rozvoj a další vzdělávání
    • program adaptačního zapracování
    • zázemí stabilní české firmy, nejsme žádný korporát
    • výborný kolektiv s pohodovými lidmi
    • neformální prostředí, zapomeň na dress code, všichni si tykáme…
    • flexibilní pracovní doba v příjemném pracovním prostředí a možnost práce z domova (osobně na pracovišti aspoň 2x týdně)
    • firemní benefity se kterými si užiješ a ušetříš (stravenkový paušál, multisport karta, multi benefit od Edenred, penzijní připojištění)
    • 5 týdnů dovolené a firemní i týmové akce (teambuilding, bowling, badminton, výšlap na hory … vánoční večírek, dárečky)
    • firemní parkoviště pro zaměstnance, káva a čaj na pracovišti zdarma
    • Zaujali jsme tě? Hledáme právě tebe? Dej nám o sobě vědět!

      Velmi rádi se potkáme a představíme osobně celý náš projekt spolu s vedoucím týmu. Můžeš se zeptat na cokoli od technické stránky až po personální věci, které tě budou zajímat.

      Těšíme se na společnou cestu.

    Obchodník pro SaaS Produkty

    Připoj se k našemu obchodnímu týmu jako Obchodník pro SaaS Produkty a pomoz nám růst v digitálním světě! Jsme inovativní společnost nabízející řešení softwaru jako služby (SaaS) pro zákazníky po celém světě.

    Hledáme někoho kdo má vášeň pro technologie a prodej.

    Co bude úlohou?

    • identifikace a oslovování nových potenciálních zákazníků
    • udržování vztahů se stávajícími zákazníky a zajišťování jejich spokojenosti
    • prezentace našich SaaS produktů zákazníkům online i osobně
    • zpracovávání a uzavírání obchodních nabídek
    • spolupráce s marketingovým týmem na vytváření kampaní pro generování leadů
    • práce s CRM systémem pro správu a sledování obchodních příležitostí

      Hledáme někoho s:

      • 1-3 lety zkušeností v obchodní pozici, ideálně v oblasti SaaS nebo technologií
      • vynikajícími komunikačními dovednostmi a schopností přesvědčivě prezentovat
      • schopností naslouchat klientovi a přemýšlet o jeho potřebách
      • umem pohybovat se v online světě
      • znalostí základů digitálního marketingu k efektivnímu využití sociálních sítí pro obchodní účely
      • proaktivním přístupem a schopnosti učit se nové věci
      • angličtinou a dalším jazykem je výhodou

    Co nabízíme?

    • motivační mzdové ohodnocení založené na výkonnosti
    • příležitost růst a rozvíjet se v rychle se měnícím a inovativním odvětví
    • onboarding a zaškolení do specifikace produktů
    • podporu a vzdělávání v oblasti produktů a prodejních dovedností
    • přátelský a podporující tým, který společně směřuje k úspěchu
    • zázemí stabilní české firmy, nejsme žádný korporát
    • neformální prostředí, dress code dle náplně dne 😊, všichni si tykáme…
    • flexibilní pracovní doba v příjemném pracovním prostředí a možnost práce z domova
    • firemní benefity se kterými si užiješ a ušetříš (stravenkový paušál, multisport karta, multi benefit od Edenred, penzijní připojištění)
    • 5 týdnů dovolené a firemní i týmové akce (teambuilding, bowling, badminton, výšlap na hory … vánoční večírek, dárečky)
    • firemní parkoviště pro zaměstnance, káva a čaj na pracovišti zdarma

      Zaujali jsme tě? Cítíš, že jsi ten pravý kandidát pro naši společnost?

      Dej nám o sobě vědět! Zašli nám svůj životopis.

      Těšíme se na setkání.

    Programátor .NET core pro vývoj logistických aplikací

    Hledáme kolegu na vývoj logistických aplikací.

    Potřebujeme posilu do našeho týmu na vývoj aplikací pro našeho partnera, který působí v oblasti doručování zásilek a je jedničkou na trhu v balíkové přepravě.

    S čím nám pomůžeš?

    Budeš programovat moderní řešení postavené na Microservices a API s využitím technologii jako .NET CORE, Docker, Azure, Neuronové sítě, a další. A pracovat s verzovacím systémem GIT.

    Jestli máš chuť se posouvat a učit se tak u nás budeš mít prostor. A vždy budou existovat možnosti kam se posouvat a v čem hledat nová řešení.

    Co očekáváme?

    Pro nás je důležitý tvůj přístup k práci, ochota spolupracovat a elán.

    A co můžeme nabídnout my?

    • zajímavou, různorodou a tvůrčí práci
    • prostor pro vlastní rozvoj a další vzdělávání
    • program adaptačního zapracování
    • zázemí stabilní české firmy, nejsme žádný korporát
    • výborný kolektiv s pohodovými lidmi
    • neformální prostředí, zapomeň na dress code, všichni si tykáme…
    • flexibilní pracovní doba v příjemném pracovním prostředí a možnost práce z domova (osobně na pracovišti aspoň 2x týdně)
    • firemní benefity se kterými si užiješ a ušetříš (stravenkový paušál, multisport karta, multi benefit od Edenred, penzijní připojištění)
    • 5 týdnů dovolené a firemní i týmové akce (teambuilding, bowling, badminton, výšlap na hory … vánoční večírek, dárečky)
    • firemní parkoviště pro zaměstnance, káva a čaj na pracovišti zdarma

    Zaujali jsme tě? Hledáme právě tebe? Dej nám o sobě vědět!

    Velmi rádi se potkáme a představíme osobně celý náš projekt spolu s vedoucím týmu. Můžeš se zeptat na cokoli od technické stránky až po personální věci, které tě budou zajímat.

    Těšíme se na společnou cestu 😊

    Svůj zájem můžeš projevit na email: kariera@elinkx.cz

    V případě zájmu o pracovní pozici kontaktujte naše personální oddělení na čísle
    +420 722 742 927 nebo e-mailem kariera@elinkx.cz.