Nabídka práce

Náš tým tvoří okolo 85 lidí, tak neváhej a staň se jeho součástí. U nás najdeš uplatnění na různých pracovních pozicích. Nabízíme ti místo, kde můžeš realizovat své nápady a nebát se uskutečnit své sny. Podívej se do sekce Nabídka práce.

Zabýváme se vývojem ekonomického informačního systému (ERP), vývojem softwaru pro e-business a řešení pro distribuci a logistiku. Naše informační systémy zpracováváme na technologické platformě Microsoft (.NET, C#, MS SQL, Win Forms, Windows service). Vyber si svou pracovní příležitost a přidej se k nám. Držíme ti tady místo.

IT specialista se zaměřením Microsoft 365

Hledáme posilu do našeho ICT týmu. Přidej se k nám.

Co bude náplní práce:

    Jako Microsoft Gold partner jsme široce zaměřeni na produkty společnosti Microsoft.

      Implementujeme a rozvíjíme produkty Microsoft pro celou naší skupinu eD group.

        A konkrétně:

      • správa o365 aplikací (email, teams, sharepoint)
      • správa Exchange prostředí (o365 / onpremise)
      • správa Active directory, MS azure
      • konfigurace o365 tenantu
      • poskytování technické podpory uživatelům
      • Předpoklady pro práci na této pozici:

        • zkušenost s implementaci/rozvojem/správou produktů Microsoft (email, MS exchange, o365, smtp)
        • zkušenosti s Active directory a cloudovou platformou Azure
        • práce s powershall
        • schopnost samostatného řešení
        • zodpovědnost, spolehlivost, proaktivnost
        • ochotu se vzdělávat a učit se novým věcem
        • týmový hráč
        • Nabízíme:

          • zázemí stabilní firmy
          • zajímavou práci s možností seberealizace
          • zaučení s přiděleným mentorem, který zasvětí do tajů našeho systému
          • podpora lidí v týmu – všichni táhneme za jeden provaz
          • nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace
          • firemní benefity se kterými si užijete a ušetříte…. (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, MULTIsport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce – teambuilding, vánoční večírek, dárečky – narozeniny, vánoce atd.)
          • pracovní poměr na HPP
          • termín nástupu: ihned nebo dohodou
          • místo výkonu práce: Ostrava
          • mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority
          • V případě, že vás naše pozice zaujala, těšíme se na kontakt a společnou cestu ….. 

Koordinátor zákaznické podpory našeho ICT

Hledáme posilu do našeho ICT týmu. Přidej se k nám.

Co je náplní práce:

  • příjem a zpracování požadavků s využitím ticketovací aplikace Jira, příp. mail, telefon nebo jiný komunikační prostředek
  • zajišťování komunikace se zákazníky – písemnou formou, telefonicky
  • delegování práce na členy týmu – ICT administrátory, kontrola stavu požadavků a dodržování termínů (SLA, eskalace řešení, parametry ticketů, kontrola situace high/highest)
  • zajištění komunikace o novinkách, změnách, výpadcích
  • hodnocení činnosti střediska ICT operativní/týdenní/měsíční
  • poskytování zákaznické podpory tj. vyřizování požadavků vlastními silami typu:
      * základní podpora klientských stanic a uživatelských problémů (odemykání účtu, změny hesel, prověřování hlášených nefunkčností na klientských stanicích)
        * zadání a komunikace a zprocesování požadavků našim poskytovatelům služeb (zřizování, modifikace a rušení mobilních čísel, prověřování stavů provozovaných konektivit poskytovatelem)
          * provádění provisioningu/deprovisioningu uživatelských účtů (vytváření/změny/rušení uživatelských účtů v MS Active Directory a dalších systémech)

    Od kandidáta očekáváme:

    • SŠ vzdělání, zaměření IT výhodou
    • praktická zkušenost s užíváním/obsluhou ticketovacího systému (Jira výhodou)
    • praxi v práci poskytování podpory uživatelům
    • zkušenosti s psaním dotazů a tvorbou dashboardu vítána, případně naučíme
    • schopnost samostatného řešení problémů
    • dobré komunikační schopnosti
    • vysoké pracovní nasazení, svědomitost, loajálnost
    • Nabízíme:

      • zázemí stabilní firmy
      • zajímavou práci s možností seberealizace
      • zaučení s přiděleným mentorem, který zasvětí do tajů našeho systému
      • podpora lidí v týmu – všichni táhneme za jeden provaz
      • nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace
      • firemní benefity se kterými si užijete a ušetříte…. (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, MULTIsport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce – teambuilding, vánoční večírek, dárečky – narozeniny, vánoce atd.)
      • pracovní poměr na HPP
      • termín nástupu: ihned nebo dohodou
      • místo výkonu práce: Ostrava
      • pracovní doba: Po-Pá, 8:00 – 16:30
      • mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority
      • V případě, že vás naše pozice zaujala, těšíme se na kontakt a společnou cestu ….. 

FrontEnd React programátor (medior)

Jsme společnost s více než 20 letou historií na českém trhu. Jsme členem skupiny eD Group. Vyvíjíme software, který pomáhá řídit oblasti obchodu (ERP), skladování (WMS) a Logistiky.

Našimi dalšími zákazníky jsou přední firmy v oboru (PPL, NWT, Carero a další).

Na čem pracujeme:

    Vytváříme software pro celý obchodní řetězec. Nejdříve řešíme nákup a prodej zboží pomocí ERP systému. V tomto systému potřebujeme řešit automatizace, predikovat pomocí AI a jiné.

    Dále musíme zboží uskladnit ve skladu a toto zajišťujeme pomocí software WMS. Zboží musíme opatřit čárovým kódem, uskladnit na přesnou pozici a dohlédnout, že zajistíme trvanlivost, expiraci a pod. V této době i řešíme skladování zboží pomocí robotů a pomocí AI optimalizovat umístění zboží ve skladu.

    Následně je potřeba toto zboží doručit zákazníkovi pomocí Logistiky. Tento systém dodáváme předním přepravcům v Evropě.

    V čem potřebujeme pomoc:

      Doba se mění a tyto systémy je potřeba inovovat. Vytvořili jsme nové řešení postavené na Cloudu.

      Nyní migrujeme aplikace z monolitické aplikace do microservices. Některé projekty běží a u některých jsme na začátku. A tady potřebujeme tvoji pomoc. Klíčem k úspěšné aplikaci je jeho interakce/rozhraní s uživatelem.

      Bude super, když:

      • chceš se podílet na návrhu a řešení u nových aplikací, které budou využívat tisíce lidí
      • baví tě React
      • rád objevuješ nové cesty, přicházíš s novými postupy a zavádíš nové technologie
      • zajímá tě tvorba API a přístup k datům v databázi
      • chceš pracovat na aplikaci od startu do konce
      • Požadujeme:

        • nasazení a chuť se učit
        • pozitivní přístup k řešení nových problémů
        • Nabízíme:

          • zajímavou, různorodou a tvůrčí práci
          • prostor pro vlastní rozvoj a další vzdělávání
          • program adaptačního zapracování
          • zázemí stabilní firmy, nejsme žádný korporát
          • výborný kolektiv s pohodovými lidmi
          • neformální prostředí, zapomeň na dress code, všichni si tykáme…
          • flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova (2-3 dny v týdnu)
          • firemní benefity se kterými si užiješ a ušetříš (stravenkový paušál, multisport karta, multi benefit od Edenred, penzijní připojištění)
          • 5 týdnů dovolené a firemní i týmové akce (bowling, badminton, výšlap na hory … vánoční večírek, dárečky)
          • firemní parkoviště pro zaměstnance; káva a čaj na pracovišti zdarma

          Zaujali jsme tě? Hledáme právě tebe? Dej nám o sobě vědět!

          Mrkni na náš LinkedIn, Facebook, Instagram 🙂. 

V případě zájmu o pracovní pozici kontaktujte naše personální oddělení na čísle
+420 722 742 927 nebo e-mailem kariera@elinkx.cz.