Nabídka práce

Náš tým tvoří okolo 85 lidí, tak neváhej a staň se jeho součástí. U nás najdeš uplatnění na různých pracovních pozicích. Nabízíme ti místo, kde můžeš realizovat své nápady a nebát se uskutečnit své sny. Podívej se do sekce Nabídka práce.

Zabýváme se vývojem ekonomického informačního systému (ERP), vývojem softwaru pro e-business a řešení pro distribuci a logistiku. Naše informační systémy zpracováváme na technologické platformě Microsoft (.NET, C#, MS SQL, Win Forms, Windows service). Vyber si svou pracovní příležitost a přidej se k nám. Držíme ti tady místo.

IT Administrátor junior

Hledáme posilu do našeho ICT týmu. Přidej se k nám. Další do party?

Co bude tvou náplní práce?

  • řešení běžných uživatelských problémů (odemykání účtu, změny hesel, poradenství)
  • pomoc s nastavením uživatelských profilů, tiskáren, zapojení kabeláže
  • instalace OS windows + instalace aplikací (o365, aj.)
  • reinstalace, změny nastavení, opravy chyb (Windows, outlook, VPN klient, apod.)
  • objednávky a evidence HW
  • údržba techniky zasedacích místností
  • správa telefonních služeb
  • základní správa Active directory (uživatelé, počítače)
  • monitoring IT služeb
  • Co k této pozici potřebuješ?

    • SŠ vzdělání, zaměření IT výhodou
    • praxi v práci poskytování podpory uživatelům
    • zkušenost s prací v ticketovacím systému výhodou (využíváme Jiru)
    • schopnost samostatného řešení problémů
    • dobré komunikační schopnosti
    • vysoké pracovní nasazení, svědomitost, loajálnost
    • Co ti za to nabízíme?

      • zázemí stabilní firmy
      • zajímavou práci s možností seberealizace
      • zasvěcení do tajů našeho systému
      • podpora lidí v týmu – všichni táhneme za jeden provaz
      • nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace tzn. neformální prostředí, zapomeň na dress code, všichni si tykáme…
      • firemní benefity se kterými si užiješ a ušetříš…. (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, MULTIsport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce – teambuilding, vánoční večírek, dárečky – narozeniny, Vánoce atd.)
      • pracovní poměr na HPP
      • termín nástupu: ihned nebo dohodou
      • místo výkonu práce: Ostrava
      • mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority
      • V případě, že naše pozice zaujala, těšíme se na kontakt a společnou cestu ….

        Koukni na náš LinkedIn, Facebook, Instagram 🙂. 

Finanční manažer/ka

Pozice finančního manažera/manažerky je pro nás klíčová.

Hledáme zkušeného finančního manažera/ku, který se připojí k našemu týmu. Hlavním zaměřením bude vytvářet a analyzovat finanční reporty a data pomocí nástroje Power BI, předvídat budoucí výkony a zajišťovat, že kalkulace pro nabídky jsou přesné a konkurenceschopné.

Pokud jsi ambiciózní jedinec s pevnými znalostmi finanční analýzy a zájmem o technologie, jsi tím pravým kandidátem pro tuto pozici.

Tato pozice nabízí příležitost přispět k finančnímu růstu a úspěchu naší IT společnosti.

E LINKX je součástí skupiny eD group.

Přidej se k nám!

Jaké budou hlavní zodpovědnosti:

  • finanční analýzy
  • forecasting
  • příprava AOP ve spolupráci s management
  • kontrola kalkulací pro nabídky
  • finanční plánování a strategie
  • sledování finančního výkonu
  • financování
  • Co tě na této pozici čeká, když nás poznáš?

    • finanční analýzy společnosti a jejich částí (oddělení, nákladových středisek)
    • sestavování rozpočtu společnosti a jednotlivých projektů
    • kontrola překročení rozpočtů, analýzy typu skutečnost versus plán
    • tvorba propočtů očekávání (forecasting)
    • hledání nápravných opatření vedoucích ke zlepšení hospodaření společnosti
    • příprava a aktualizace kalkulací podle vývoje nákladů apod. promítání cenových změn do produktů a služeb
    • systémová podpora prodejního plánování s pomocí trendových křivek, plánování dle obchodních příležitostí na trhu
    • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti pro získávání vstupů pro analýzy a předávání výstupů
    • komunikace s financujícími bankami, daňovým poradcem a externími auditory
    • řešení finančních záležitostí souvisejících s půjčkami a financováním
    • Vhodný uchazeč by měl splňovat následující kritéria:

      • vysokoškolské vzdělání v oboru finance, účetnictví nebo podobném oboru
      • min. 3-5 let praxe na stejné/obdobné pracovní pozici
      • znalost balíčku MS Excel, zkušenosti s práci v nástroji Power BI a schopnost efektivní vizualizace dat
      • znalost obchodního prostředí IT SW výhodou, ne podmínkou nutnou
      • analytické a strategické myšlení, samostatnost, zodpovědnost
      • zkušenosti s postupy tvorby kalkulací, rozpočtů, ekonomické rozvahy
      • znalost oblasti transferových cen a kurzových rozdílů
      • chuť učit se nové věci
      • ANJ komunikativní úroveň, ŘP sk. B
      • Co pro tebe máme my?

        • stabilní zázemí společnosti
        • možnost zúročit své dosavadní zkušenosti a podílet se na rozvoji společnosti
        • příjemné pracovní prostředí, nejsme korporát
        • osobní rozvoj a vzdělávání
        • zaměstnanecký pracovní poměr
        • automobil i k soukromému užití
        • notebook, mobilní telefon + další benefity společnosti
        • pracoviště Ostrava
        • nástup ihned nebo dohodou
          Zaujali jsme Tě? Dej nám o sobě vědět!
          případný dotaz k pozici ráda zodpoví Lucie Králová, HR, tel. 722 742 927
          Email: kariera@elinkx.cz

Specialista/ka prodeje HP – HPmarket.cz

Jsme nadšenci do technologií a do HP produktů především.

Každý den je používáme pro práci i zábavu a HP logo už máme navždy obtisknuté ve svých srdcích.

Pomáháme zákazníkům vybrat ty nejlepší notebooky, počítače i tiskárny z široké nabídky produktů od HP.

Velmi úzce spolupracujeme přímo s HP a největšími distributory na českém a slovenském trhu. A hledáme způsoby jak zákazníkům zkracovat cestu ke správným HP produktům

Aktuálně hledáme do našeho týmu nového IT nadšence tělem i duší, který pozná rozdíl mezi chipem a chipsetem. Ví, že inkoust už nenajde jen v bombičkovém peru. Především ale takového, který se vyzná v duších a potřebách našich zákazníků. Kolegyni nebo kolegu, který dokáže:

  • vybrat ty správné produkty, které budou zákazníci milovat.
  • naservírovat vždy ty podstatné informace tak, aby jim zákazníci rozuměli.
  • a to všechno hravě zvládne v rozhovoru se zákazníkem osobně, mailem i po telefonu.
  • nebojí se doporučit zákazníkovi to, co pro něj bude ze zkušenosti nejlepší.
  • Proč je to zajímavé?

      Denně si prohlubujeme znalosti z IT prostředí, poznáváme nové hračky z HP produkce. Setkáváme se s novými požadavky zákazníků a pomáháme je vyřešit. Těší nás, když jsou zákazníci spokojení a jsme nadšení, když nám poděkují. Rozšiřujeme si přehled ze všech oborů, kterými žijí naši zákazníci a poznáváme IT business ze všech stran.

      Na prodejně navíc máme skvělé příležitosti vyzkoušet si produkty, které prodáváme a zároveň různé řady produktů přímo předvést zákazníkům tak, aby měli skvělou představu jak se jim budou používat v každodenní práci a to ještě dřív, než si je koupí.

      Koho tedy hledáme?

        Specialistu prodeje, obchodníka tělem i duší. Dalšího do party, který zapadne a naučí nás něco nového. Vezme si za svou komunikaci se zákazníky a rád se prostřídá komunikaci na prodejně nebo zákaznické lince. Ocení pestrost práce i dotazů od zákazníků a využije je k rozvoji sebe sama i HPmarketu.

        Oceníme nadšení a zkušenosti z IT oboru a s HP produkty, empatii a samostatnost. Výhodou může být i vyšší znalost vybraných aplikací a technologií a smysl pro systematičnost a hledání prostoru pro drobná zlepšení či zjednodušení. Stejně tak i přehled v online obchodování nebo internetovém marketingu, ale není podmínkou.

        Na čem budeme stavět od začátku

        • podpora zákazníků, kteří potřebují poradit s výběrem správného produktu nebo s objednávkou
        • mezi zákaznickou linkou a prodejnou se pravidelně střídat s kolegy
          • Nabízíme práci na plný úvazek, v malém přátelském a skvělém týmu.

            Nástup dle dohody nebo ihned.

            Pracoviště je poblíž OC Arkády Pankrác. Konkrétně Hvězdova 1734, Praha 4.

            Mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority. Nemáme škatulky, ukaž co v tobě je.

            Staň se součástí našeho týmu.

            Pošli nám svůj životopis. Rádi se s tebou potkáme.

            Přijď si popovídat se svým budoucím nadřízeným. Představíme si společnost, pracovní pozici, projdeme se po prodejně, probereme tvé zkušenosti, kde se chceš ubírat a možnost společné cesty.

FrontEnd React programátor (medior)

Jsme společnost s více než 20 letou historií na českém trhu. Jsme členem skupiny eD Group. Vyvíjíme software, který pomáhá řídit oblasti obchodu (ERP), skladování (WMS) a Logistiky.

Našimi dalšími zákazníky jsou přední firmy v oboru (PPL, NWT, Carero a další).

Na čem pracujeme:

    Vytváříme software pro celý obchodní řetězec. Nejdříve řešíme nákup a prodej zboží pomocí ERP systému. V tomto systému potřebujeme řešit automatizace, predikovat pomocí AI a jiné.

    Dále musíme zboží uskladnit ve skladu a toto zajišťujeme pomocí software WMS. Zboží musíme opatřit čárovým kódem, uskladnit na přesnou pozici a dohlédnout, že zajistíme trvanlivost, expiraci a pod. V této době i řešíme skladování zboží pomocí robotů a pomocí AI optimalizovat umístění zboží ve skladu.

    Následně je potřeba toto zboží doručit zákazníkovi pomocí Logistiky. Tento systém dodáváme předním přepravcům v Evropě.

    V čem potřebujeme pomoc:

      Doba se mění a tyto systémy je potřeba inovovat. Vytvořili jsme nové řešení postavené na Cloudu.

      Nyní migrujeme aplikace z monolitické aplikace do microservices. Některé projekty běží a u některých jsme na začátku. A tady potřebujeme tvoji pomoc. Klíčem k úspěšné aplikaci je jeho interakce/rozhraní s uživatelem.

      Bude super, když:

      • chceš se podílet na návrhu a řešení u nových aplikací, které budou využívat tisíce lidí
      • baví tě React
      • rád objevuješ nové cesty, přicházíš s novými postupy a zavádíš nové technologie
      • zajímá tě tvorba API a přístup k datům v databázi
      • chceš pracovat na aplikaci od startu do konce
      • Požadujeme:

        • nasazení a chuť se učit
        • pozitivní přístup k řešení nových problémů
        • Nabízíme:

          • zajímavou, různorodou a tvůrčí práci
          • prostor pro vlastní rozvoj a další vzdělávání
          • program adaptačního zapracování
          • zázemí stabilní firmy, nejsme žádný korporát
          • výborný kolektiv s pohodovými lidmi
          • neformální prostředí, zapomeň na dress code, všichni si tykáme…
          • flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova (2-3 dny v týdnu)
          • firemní benefity se kterými si užiješ a ušetříš (stravenkový paušál, multisport karta, multi benefit od Edenred, penzijní připojištění)
          • 5 týdnů dovolené a firemní i týmové akce (bowling, badminton, výšlap na hory … vánoční večírek, dárečky)
          • firemní parkoviště pro zaměstnance; káva a čaj na pracovišti zdarma

          Zaujali jsme tě? Hledáme právě tebe? Dej nám o sobě vědět!

          Mrkni na náš LinkedIn, Facebook, Instagram 🙂. 

V případě zájmu o pracovní pozici kontaktujte naše personální oddělení na čísle
+420 722 742 927 nebo e-mailem kariera@elinkx.cz.