Nabídka práce

Náš tým tvoří okolo 85 lidí, tak neváhej a staň se jeho součástí. U nás najdeš uplatnění na různých pracovních pozicích. Nabízíme ti místo, kde můžeš realizovat své nápady a nebát se uskutečnit své sny. Podívej se do sekce Nabídka práce.

Zabýváme se vývojem ekonomického informačního systému (ERP), vývojem softwaru pro e-business a řešení pro distribuci a logistiku. Naše informační systémy zpracováváme na technologické platformě Microsoft (.NET, C#, MS SQL, Win Forms, Windows service). Vyber si svou pracovní příležitost a přidej se k nám. Držíme ti tady místo.

ICT manažer/ka

Pozice ICT manažer/ka je pro nás klíčovou postavou v softwarové společnosti. Jejím úkolem je zajistit, aby ICT systémy a služby podporovaly obchodní cíle naší společnosti a celé skupiny eD group, a zároveň aby byly spolehlivé, bezpečné a dostupné.

Jedná se o příležitost podílet se na dalším růstu a rozvoji zavedené české softwarové společnosti.

Máš chuť do toho jít s námi a působit v našem TOP managementu společnosti?

Přidej se k nám!

A čím začneme?

Zhodnotíme stav našeho ICT ve společnosti a nastavíme smysluplný plán rozvoje a reálné cíle divize pro střednědobý horizont. Našim cíle bude také aplikovat ISMS a získat certifikaci ISO 27000.

Co tě na této pozici čeká, když nás poznáš?

  • efektivní řízení rozvoje informačních a komunikačních technologií (ICT) 
  • implementace ICT řešení, která podporují obchodní cíle společnosti a skupiny eD tzn. posoudit, vybrat a obhájit vhodná řešení
  • řízení ICT rozpočtu a finančních zdrojů společnosti
  • vedení 10členného týmu divize ICT (infrastruktura, projekty, bezpečnost)
  • komunikace/vyjednávání se zákazníky a s dodavateli služeb (SOC, Bitdefender, T-Mobile, MS licence apod.)
  • koordinace přípravy technických řešení systémů ICT
  • řízení bezpečnosti a rizik v oblasti ICT, včetně zabezpečení dat a sítí
  • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti a skupině eD pro efektivní fungování firemních procesů
  • sledování vývoje a nových trendů v oblasti ICT a jejich aplikace
  • Vhodný uchazeč by měl splňovat následující kritéria:

    • vysokoškolské vzdělání v oboru informačních technologií nebo příbuzného oboru
    • min. 5 let praxe na stejné/obdobné pracovní pozici v oblasti informačních technologií
    • zkušenosti s vedením týmu a schopnost motivovat a rozvíjet členy týmu
    • technické znalosti napříč IT
    • znalost aktuálních trendů v oblasti IT a schopnost je aplikovat ve firemním prostředí
    • orientace v informační a kybernetické bezpečnosti
    • zkušenost v jednání se zákazníky nebo obchodními partnery
    • samostatnost, zodpovědnost, výkonnost
    • vizionářství a inovátorství
    • komunikační a prezentační dovednosti
    • ANJ komunikativní úroveň, ŘP sk. B
    • Co pro tebe máme my?

      • manažerskou pozici
      • stabilní zázemí společnosti
      • možnost zúročit své dosavadní zkušenosti a podílet se na rozvoji společnosti
      • příjemné pracovní prostředí, nejsme korporát
      • osobní rozvoj a vzdělávání
      • zaměstnanecký pracovní poměr
      • automobil i k soukromému užití
      • notebook, mobilní telefon + další benefity společnosti (penzijní připojištění, multisportkarta …)
      • pracoviště Ostrava
      • nástup možný ihned nebo dohodou
        Zaujali jsme Tě? Dej nám o sobě vědět!
        Případný dotaz k pozici ráda zodpoví Lucie Králová, HR, tel. 722 742 927
        Svůj zájem můžeš projevit na email: kariera@elinkx.cz

Front-end developer (React vývojář)

Hledáme k nám do týmu novou posilu na pozici „Reacťáka“. Pojď se s námi podílet na vývoji aplikací, které budou využívat tisíce lidí.

Na čem pracujeme:

  • vytváříme software pro celý obchodní řetězec
  • řešíme nákup a prodej zboží pomocí ERP systému
  • dále zboží uskladníme ve skladu a toto zajišťujeme pomocí software WMS
  • následně je potřeba toto zboží doručit zákazníkovi pomocí Logistiky
    • Řešíme automatizace, predikujeme pomocí AI a jiné. Ve skladu zboží opatříme čárovým kódem, uskladníme na přesnou pozici a dohlédneme na expiraci apod. Řešíme skladování zboží pomocí robotů.

      A toto vše již řešíme na novém řešení postaveném na Cloudu.

    Jsi náš budoucí kolega?

    • baví tě React
    • chceš se podílet na vývoji aplikací, které budou využívat tisíce lidí
    • jsi účastníkem ve všech fázích životního cyklu vývoje
    • úzce spolupracuješ s týmem analytiků, IT architektů a business zadavatelů
    • hledáš a diskutuješ nad novými technologiemi
    • účastníš se návrhů nových aplikací
    • rád objevuješ nové cesty
    • optimalizuješ výkon a efektivitu
    • Uvítáme:

      • znalost a praktické zkušenosti s jazykem TypeScript, JavaScript
      • zkušenosti s vývojem v frameworku/knihovně React
      • znalost CSS stylování (flexbox, pozicování …)
      • schopnost pracovat s verzovacím systémem Git
      • zkušenosti s nástroji pro spolupráci – Jira, Confluence – výhodou
      • znalost UI Framework – MUI výhodou
      • znalost práce s Azure DevOps výhodou
      • inovativní, samostatný, proaktivní a rád se učíš novým věcem
      • týmový duch
      • Co můžeme nabídnout my:

        • zajímavou, různorodou a tvůrčí práci
        • prostor pro vlastní rozvoj a další vzdělávání
        • program adaptačního zapracování
        • zázemí stabilní české firmy, nejsme žádný korporát
        • výborný kolektiv s pohodovými lidmi
        • neformální prostředí, zapomeň na dress code, všichni si tykáme…
        • flexibilní pracovní doba v příjemném pracovním prostředí a možnost práce z domova
        • firemní benefity se kterými si užiješ a ušetříš (stravenkový paušál, multisport karta, multi benefit od Edenred, penzijní připojištění)
        • 5 týdnů dovolené a firemní i týmové akce (teambuilding, bowling, badminton, výšlap na hory … vánoční večírek, dárečky)
        • firemní parkoviště pro zaměstnance, káva a čaj na pracovišti zdarma
          • Zaujali jsme tě? Hledáme právě tebe? Dej nám o sobě vědět!
            A budeme se těšit na tvou účast na pravidelných standupech, retrospektivách a groomingu našeho týmu.

            Případný dotaz k pozici ráda zodpoví Lucie Králová, HR, tel. 722 742 927
            Svůj zájem můžeš projevit na email: kariera@elinkx.cz

Produktový specialista WMS

Hledáme k nám do týmu novou posilu na pozici „Produktový specialista“. Pojď se s námi podílet na rozvoji našeho nového logistického systému.

Co je pro nás klíčové?

Budeš partnerem a expertem pro stávající i nové zákazníky v oblasti navržení a optimalizace logistického řešení, jako celku, ale i jednotlivého konkrétního skladu nebo procesu.

Co máme konkrétně na mysli?

  • analýzy zákaznických požadavků, návrhy řešení a spolupráce na vývoji nových funkcionalit systému.
  • implementace WMS u zákazníků
  • úzká spolupráce s týmem vývojářů, testerů a projektových manažerů, kteří Vám budou krýt záda po technické stránce
  • testování a ladění WMS systému, ověřování funkčnosti a kvality našeho systému
  • příprava technické dokumentace, jejíž součástí bude popis funkcionalit, procesů a konfigurací systému a může sloužit jako podpory pro implementaci
  • poradenství/podpora našim zákazníkům při využívání WMS systému a školení jejich uživatelů

    Co má vhodný uchazeč splňovat:

    • zkušenosti z pozice Product Ownera, Produktového Specialisty, Procesního experta, Analytika nebo na obdobné pozici
    • znalost logistických a obchodních procesů (Příjem, Expedice, Reklamace, Vratky, Inventura, Optimalizace skladu), problematika skenerů a k tomu případně znalost návazných procesů v ERP systému (data pro expedici, problematika skladování a expedice nebezpečných látek, procesy dropshippingu), integrace s řešeními přepravní logistiky
    • výhodou zkušenost se skladovými systémy, automatizacemi jako jsou Kardex, přepravníkové linky, robotizace apod.
    • analytický mindset
    • komunikační a organizační schopnosti
    • samostatnost a zodpovědnost
    • výhodou bude znalost UML
    • tah na branku
    • Co nabízíme my?

      • stabilní zázemí společnosti
      • možnost zúročit své dosavadní zkušenosti a podílet se na rozvoji společnosti
      • podpora lidí v týmu – všichni táhneme za jeden provaz
      • příjemné pracovní prostředí, nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace
      • firemní benefity se kterými si užijete a ušetříte…. (stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, MULTIsport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce – teambuilding, vánoční večírek, dárečky – narozeniny, vánoce atd.)
      • osobní rozvoj a vzdělávání
      • zaměstnanecký pracovní poměr
      • pracoviště Ostrava
      • nástup ihned nebo dohodou
        • V případě, že tě naše pozice zaujala, těšíme se na kontakt a společnou cestu ….
          Pošli nám svůj životopis. Rádi se s tebou potkáme.

          Případný dotaz k pozici ráda zodpoví Lucie Králová, HR, tel. 722 742 927
          Svůj zájem můžeš projevit na email: kariera@elinkx.cz
V případě zájmu o pracovní pozici kontaktujte naše personální oddělení na čísle
+420 722 742 927 nebo e-mailem kariera@elinkx.cz.