Nabídka práce

Náš tým tvoří okolo 85 lidí, tak neváhej a staň se jeho součástí. U nás najdeš uplatnění na různých pracovních pozicích. Nabízíme ti místo, kde můžeš realizovat své nápady a nebát se uskutečnit své sny. Podívej se do sekce Nabídka práce.

Zabýváme se vývojem ekonomického informačního systému (ERP), vývojem softwaru pro e-business a řešení pro distribuci a logistiku. Naše informační systémy zpracováváme na technologické platformě Microsoft (.NET, C#, MS SQL, Win Forms, Windows service). Vyber si svou pracovní příležitost a přidej se k nám. Držíme ti tady místo.

Manažer/ka prodeje v showroomu HPmarket

Jsme oficiální prodejce a hlavní partner amerického výrobce elektroniky HP. Zajišťujeme prodej, servis a poradenství při výběru a využití především notebooků, PC a tiskáren HP. V ČR jsme řadu let stabilně úspěšným hráčem především v B2B, ale rychle rosteme i v B2C prodeji, na který se chceme zaměřit.

Spoj svou pracovní kariéru s naší společností a produktem HP!

Otevíráme showroom v Praze.

Přidej se k nám a buď součástí skvělého projektu.

Co bude náplní tvé práce:

  • zodpovědnost za vzhled a příjemnou atmosféru showroomu
  • zajištění hladkého chodu showroomu
  • aktivní prodej a výdej zboží, up-sell, cross-sell
  • správa agendy ve firemním ERP systému
  • spoluzodpovědnost za výkon showroomu
  • Jak si tě představujeme:

    • praxe na obdobné obchodní pozici podmínkou
    • předchozí zkušenost s prodejem IT
    • zájem o moderní technologie (PC, NTB tiskárny a příslušenství)
    • dobré komunikační schopnosti
    • smysl pro obchod
    • zodpovědný a spolehlivý přístup
    • prozákaznický přístup, týmový hráč s orientací na výsledek
    • časová flexibilita a odolnost vůči stresu
    • zkušenost s vedením týmu výhodou
    • orientace v produktovém portfoliu HP výhodou
    • znalost oprav a upgrade PC a NTB velkou výhodou
    • aktivní znalost anglického jazyka
    • A co ti můžeme nabídnou:

      • příležitost dělat zajímavou práci, která baví
      • podpora ve všech směrech
      • motivující platové ohodnocení
      • prostor pro vlastní seberealizaci
      • práce v příjemném kolektivu skvělých lidí
      • prima káva a občerstvení u nás v kuchyňce
      • pestrá škála benefitů, se kterými si užiješ a ušetříš
      • showroom na Praha 4
      • nástup 1.4.2022
        • Zaujali jsme tě? Hledáme právě tebe? Dej nám o sobě vědět!

          Zkus to!

          Staň se součástí našeho týmu a buď u slavnostního otevření showroomu.

Specialist/ka prodeje v showroomu HPmarket

Jsme oficiální prodejce a hlavní partner amerického výrobce elektroniky HP. Zajišťujeme prodej, servis a poradenství při výběru a využití především notebooků, PC a tiskáren HP. V ČR jsme řadu let stabilně úspěšným hráčem především v B2B, ale rychle rosteme i v B2C prodeji, na který se chceme zaměřit.

Spojte svou pracovní kariéru s naší společností a produktem HP!

Otevíráme showroom v Praze.

Přidej se k nám a buď součástí skvělého projektu.

Co tě u nás bude čekat:

  • komunikace se zákazníky v showroomu
  • odborné poradenství
  • aktivní prodej a výdej zboží, up-sell, cross-sell
  • vedení administrativy ve firemním ERP systému
  • Jaké znalosti a dovednosti by jsi měl/a mít:

    • zkušenosti s prodejem, na obdobné pozici výhodou
    • zájem o moderní technologie (PC, NTB tiskárny a příslušenství)
    • dobré komunikační schopnosti
    • zodpovědný a spolehlivý přístup
    • prozákaznické myšlení
    • znalost AJ na komunikativní úrovni vítána
    • orientace v produktovém portfoliu HP výhodou
    • A co můžeme nabídnou:

      • příležitost dělat zajímavou práci, která baví
      • podpora ve všech směrech
      • prostor pro vlastní seberealizaci
      • práce v příjemném kolektivu skvělých lidí
      • prima káva a občerstvení u nás v kuchyňce
      • pestrá škála benefitů, se kterými si užiješ a ušetříš
      • showroom na Praha 4
      • nástup 1.4.2022
        • Zaujali jsme tě? Hledáme právě tebe? Dej nám o sobě vědět!

          Zkus to!

          Staň se součástí našeho týmu a buď u slavnostního otevření showroomu.

Network specialista

Pozice Network specialista spadá pod provoz projektů interního ICT oddělení. Network specialista je zodpovědný za stabilní a bezchybné fungování jemu svěřené oblasti infrastruktury a technologií. Dále se s kolegy podílí na rozvoji a inovaci současného prostředí v rámci přidělených rozvojových projektů. Nedílnou součástí náplně práce je také pravidelná operativa, profylaxe a zajištění bezpečnosti dílčích systémů.

Co je náplní práce:

  • správa ICT infrastruktury – zejména počítačové sítě
  • zajištění bezpečnosti jednotlivých systémů a řešení případných incidentů
  • řešení přidělených požadavků prostřednictvím interního helpdesk systému
  • spolupráce na rozvojových ICT projektech
  • školení a podpora kolegů z provozu infrastruktury
  • Od kandidáta očekáváme:

    • minimálně SŠ vzdělání (ideálně technického směru)
    • velice dobrou orientaci v oblasti ICT technologií
    • pokročilou znalost počítačových sítí (WAN/LAN/WLAN – firewall, routing, switching, VLANs, VPN, IPSec)
    • zkušenost s produkty Cisco a Fortinet výhodou
    • znalost operačního systému Microsoft Windows Server
    • ochotu učit se novým věcem ve specifických oblastech ICT
    • vysokou míru spolehlivosti, kvalitu práce a pečlivost v řešení úkolů
    • schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
    • ochotu svou práci dokumentovat
    • pasivní znalost AJ, na úrovni porozumění dokumentaci
    • řidičský průkaz sk. B, ochota příležitostně cestovat
    • Nabízíme:

      • zázemí stabilní firmy
      • zajímavou práci s možností seberealizace
      • zaučení s přiděleným mentorem, který zasvětí do tajů našeho systému
      • podpora lidí v týmu – všichni táhneme za jeden provaz
      • nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace tzn. neformální prostředí, zapomeň na dress code, všichni si tykáme…
      • firemní benefity se kterými si užiješ a ušetříš…. (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, MULTIsport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce – teambuilding, vánoční večírek, dárečky – narozeniny, vánoce atd.)
      • pracovní poměr na HPP
      • termín nástupu: ihned nebo dohodou
      • místo výkonu práce: Ostrava
      • mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority
      • V případě, že naše pozice zaujala, těšíme se na kontakt a společnou cestu ….

        Koukni na náš LinkedIn, Facebook, Instagram 🙂. 

FrontEnd React programátor (medior)

Jsme společnost s více než 20 letou historií na českém trhu. Jsme členem skupiny eD Group. Vyvíjíme software, který pomáhá řídit oblasti obchodu (ERP), skladování (WMS) a Logistiky.

Našimi dalšími zákazníky jsou přední firmy v oboru (PPL, NWT, Carero a další).

Na čem pracujeme:

    Vytváříme software pro celý obchodní řetězec. Nejdříve řešíme nákup a prodej zboží pomocí ERP systému. V tomto systému potřebujeme řešit automatizace, predikovat pomocí AI a jiné.

    Dále musíme zboží uskladnit ve skladu a toto zajišťujeme pomocí software WMS. Zboží musíme opatřit čárovým kódem, uskladnit na přesnou pozici a dohlédnout, že zajistíme trvanlivost, expiraci a pod. V této době i řešíme skladování zboží pomocí robotů a pomocí AI optimalizovat umístění zboží ve skladu.

    Následně je potřeba toto zboží doručit zákazníkovi pomocí Logistiky. Tento systém dodáváme předním přepravcům v Evropě.

    V čem potřebujeme pomoc:

      Doba se mění a tyto systémy je potřeba inovovat. Vytvořili jsme nové řešení postavené na Cloudu.

      Nyní migrujeme aplikace z monolitické aplikace do microservices. Některé projekty běží a u některých jsme na začátku. A tady potřebujeme tvoji pomoc. Klíčem k úspěšné aplikaci je jeho interakce/rozhraní s uživatelem.

      Bude super, když:

      • chceš se podílet na návrhu a řešení u nových aplikací, které budou využívat tisíce lidí
      • baví tě React
      • rád objevuješ nové cesty, přicházíš s novými postupy a zavádíš nové technologie
      • zajímá tě tvorba API a přístup k datům v databázi
      • chceš pracovat na aplikaci od startu do konce
      • Požadujeme:

        • nasazení a chuť se učit
        • pozitivní přístup k řešení nových problémů
        • Nabízíme:

          • zajímavou, různorodou a tvůrčí práci
          • prostor pro vlastní rozvoj a další vzdělávání
          • program adaptačního zapracování
          • zázemí stabilní firmy, nejsme žádný korporát
          • výborný kolektiv s pohodovými lidmi
          • neformální prostředí, zapomeň na dress code, všichni si tykáme…
          • flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova (2-3 dny v týdnu)
          • firemní benefity se kterými si užiješ a ušetříš (stravenkový paušál, multisport karta, multi benefit od Edenred, penzijní připojištění)
          • 5 týdnů dovolené a firemní i týmové akce (bowling, badminton, výšlap na hory … vánoční večírek, dárečky)
          • firemní parkoviště pro zaměstnance; káva a čaj na pracovišti zdarma

          Zaujali jsme tě? Hledáme právě tebe? Dej nám o sobě vědět!

          Mrkni na náš LinkedIn, Facebook, Instagram 🙂. 

ANALYTIK/KONZULTANT VÝVOJE APLIKACÍ

Hledáme k nám do týmu novou posilu na pozici analytik/konzultant. Máme analytický tým, který se zabývá rozvojem a implementací našeho ERP ESYCO. Řešíme menší i větší projekty. Pojďte s námi rozvíjet systém, který zajišťuje až miliardové obraty u našich zákazníků.

Vaše budoucí práce:

  • konzultační a poradenské činnosti při využívání informačního systému uživatelům zákazníka
  • spoluúčast na projektech týkajících se rozvoje systému
  • analýza přidělených projektů, funkcionalit a chyb, vč. konzultací se zadavateli, uživateli SW, programátory a testery
  • vytváření písemných dokumentů typu analýza, cílový koncept, dokumentace, manuál v zadaném rozsahu a kvalitě
  • předkládání návrhů možných řešení zadaných úkolů a doporučování nejvhodnější implementace pro oblast informačních systémů
  • pro svěřenou oblast funkcionalit SW nebo projektu zajišťování koncepce rozvoje, údržby, kvality, provozuschopnosti

Co u vás hledáme?

  • zkušenosti z pozice Analytik/Konzultant nebo na obdobné pozici pro ERP systém
  • znalost obchodních a základních ekonomických procesů podmínkou
  • analytický mindset
  • komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost a zodpovědnost
  • znalost databází (SQL)
  • výhodou základy OOP
  • praktická znalost UML výhodou
  • týmový hráč

Co pro vás máme my?

  • práce, která má smysl, vaše nápady se skutečně realizují
  • pečlivé zaučení s přiděleným mentorem, který zasvětí do tajů našeho systému
  • kurzy a bohatá podpora v dalším rozvoji
  • agilní a týmový přístup, seberealizace
  • podpora lidí v týmu – všichni táhneme za jeden provaz
  • nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace
  • firemní benefity se kterými si užijete a ušetříte

A co všechno u nás získáš? Více se o benefitech dozvíš zde

V případě zájmu o pracovní pozici kontaktujte naše personální oddělení na čísle
+420 722 742 927 nebo e-mailem kariera@elinkx.cz.