Nabídka práce

Náš tým tvoří okolo 85 lidí, tak neváhej a staň se jeho součástí. U nás najdeš uplatnění na různých pracovních pozicích. Nabízíme ti místo, kde můžeš realizovat své nápady a nebát se uskutečnit své sny. Podívej se do sekce Nabídka práce.

Zabýváme se vývojem ekonomického informačního systému (ERP), vývojem softwaru pro e-business a řešení pro distribuci a logistiku. Naše informační systémy zpracováváme na technologické platformě Microsoft (.NET, C#, MS SQL, Win Forms, Windows service). Vyber si svou pracovní příležitost a přidej se k nám. Držíme ti tady místo.

SHOWROOM OPERATIONS MANAGER PRAHA

Jsme oficiální distributor a hlavní partner amerického výrobce elektroniky HP. Zajišťujeme prodej, servis a poradenství při výběru a využití především notebooků, PC a tiskáren HP. V ČR jsme řadu let stabilně úspěšným hráčem především v B2B, ale rychle rosteme i v B2C prodeji, na který se chceme zaměřit.

Spojte svou pracovní kariéru s naší společností a produktem HP!

Máme v plánu novinku!

Otevíráme showroom v Praze.

Hledáme novou posilu, která nám pomůže s realizací, rozjezdem, openingem a dál si celý projekt vezme za své.

Přidej se k nám a buď součástí skvělého projektu.

Čím začneme v první fázi?

  • zastřešení přípravy showroomu
  • nastavení procesů a návaznosti na ostatní business části a podpůrné procesy
  • otevření showroomu
  • zodpovědnost za provoz (péče o showroom, vedení a rozvoj týmu)
  • development nových rozvojových retail aktivit
  • Co bude tvým úkolem:

    • vybudovat HPmarket showroom
    • definovat produkty a služby specifické pro showroomu
    • zodpovědnost za výkon showroomu
    • Jaké znalosti a dovednosti by jsi měl/a mít:

      • SŠ/VŠ vzdělání
      • praxe na obdobné pozici (projektové/procesní zkušenosti)
      • obchodní/retail dovednosti
      • baví tě technologie / IT
      • velmi dobré komunikační schopnosti
      • prozákaznické myšlení
      • pečlivost a samostatnost
      • proaktivita
      • motivace výsledky
      • A co můžeme nabídnou:

        • příležitost dělat zajímavou, smysluplnou práci
        • prostor pro vlastní iniciativu a kreativitu
        • malý kolektiv skvělých lidí
        • prima káva a občerstvení u nás v kuchyňce
        • pestrá škála benefitů, se kterými si užiješ a ušetříš
        • nástup možný ihned/po dohodě
          • Pracoviště Praha.

KOMERČNÍ ŘEDITEL

Pozice komerčního ředitele je pro nás klíčová. Hledáme silného leadera se schopností spojovat business a technologie, který vhodně doplní management společnosti a pomůže nám v dalším růstu.

    Jedná se o jedinečnou příležitost podílet se na dalším růstu a rozvoji zavedené české společnosti.
    Jako komerční ředitel budeš zodpovědný za plnění obchodních cílů a obchodní strategii společnosti, dále za rozvoj vztahů se zákazníky a obchodními partnery. Pro tyto účely zkoordinuješ marketingové aktivity. Rovněž se budeš podílet na vzniku nových obchodních příležitostí….
    Máš chuť do toho jít s námi a působit na nově vytvořené pozici v našem TOP managementu společnosti?

A čím začneme?

    Seznámíme tě se strategií a vizí společnosti, portfoliem, zákazníky. Provedeme analýzu současného stavu a navrhneme spolu další obchodní strategii s cílem rozvoje a navýšení obchodních výsledků.

Co tě na této pozici čeká, když nás poznáš?

  • řízení obchodních činností společnosti
  • rozvoj obchodní strategie
  • rozvoj vztahů v segmentu klíčových zákazníků
  • vedení obchodního týmu, řízení marketingových aktivit pro rozvoj obchodních příležitostí
  • analyzování a monitoring trhu, vývojových trendů a příležitostí
  • spolupráce s ostatními divizemi/středisky společnosti

Vhodný uchazeč by měl splňovat následující kritéria:

  • ukončené VŠ vzdělání se zaměřením IT, technika, ekonomie
  • praxe min. 5 let na vedoucí pozici v oblasti obchodu
  • orientace na trhu SW a ICT řešení, oborová znalost … sklad, nákup/prodej, doprava, e-commerce výhodou
  • obchodování v krvi
  • schopnost vedení obchodního týmu, marketing
  • samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, ochota cestovat
  • příjemné vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • ANJ komunikativní úroveň, ŘP sk. B

Co pro tebe máme my?

  • top manažerskou pozici
  • stabilní zázemí společnosti
  • možnost zúročit své dosavadní zkušenosti a podílet se na rozvoji společnosti
  • příjemné pracovní prostředí, nejsme korporát
  • osobní rozvoj a vzdělávání
  • zaměstnanecký pracovní poměr
  • automobil i k soukromému užití
  • notebook, mobilní telefon + další benefity společnosti
  • pracoviště Ostrava/Praha
  • nástup ihned nebo dohodou
    Zaujali jsme Tě? Dej nám o sobě vědět!
    Email: kariera@elinkx.cz

MARKETINGOVÝ SPECIALISTA PRO HPmarket.cz (Praha)

Kdo jsme?

    Jsme oficiální distributor a hlavní partner amerického výrobce elektroniky HP. Zajišťujeme prodej, servis a poradenství při výběru a využití především notebooků, PC a tiskáren HP. V ČR jsme řadu let stabilně úspěšným hráčem především v B2B, ale rychle rosteme i v B2C prodeji, na který se chceme zaměřit. Naší konkurenční výhodou, krom přímé vazby na HP, je expertíza a možnost nabídnout speciální služby od poradenství přes expresní servis až po customizace ve výrobě.

Co nás trápí?

    Nestíháme! 🙂

    Máme skvělé produkty, našlápnuté procesy strategického rozvoje webu a krásně namyšlený marketingový plán. Nemáme ale dost kapacit na to naše vize naplnit.
    Potřebujeme parťáka, kterému můžeme předat především slušně rozjeté PPC kampaně a svěřit rozjezd marketingu na sociálních sítích. Čeká nás spousty práce taky na e-mailingu a SEO. To vše za přímé podpory sehraného interního týmu (produkt, vývoj, grafika) a zkušených externích specialistů (UX & CRO, elitní analytik, copywriter).

Koho hledáme?

    V prvé řadě technologického nadšence. Počítače, notebooky a technika obecně by tě měly bavit. Ačkoliv budeš mít k ruce skvělé produkťáky, očekáváme, že se budeš trochu orientovat v základních parametrech a typech produktů, které nabízíme.

    Neméně důležitá je zkušenost s online inzercí a digitálním marketingem obecně. Postupně převezmeš správu rozpočtů v Google Ads, Skliku, Heuréce, Facebooku a dalších v řádu stovek tisíc měsíčně a měl(a) bys už vědět, co děláš. Rádi ti zajistíme externí mentoring a potřebná školení a čas na samostudium.
    Firma je silně datově orientovaná a od sebe navzájem i od tebe budeme čekat jasné, měřitelné výsledky – pracujeme primárně s Google Analytics a PowerBI. Tvou primární zodpovědností bude udržitelný růst obratu a ziskovosti e-shopu napříč komunikačními kanály.

Co nabízíme?

    Férové peníze odpovídající zkušenostem a zodpovědnosti, pracovitý kolektiv šikovných lidí, klimatizované kanceláře v Praze na Pankráci hned na metru. Příležitost dělat zajímavou, smysluplnou práci s rozumnou mírou samostatnosti a odpovědnosti. Samozřejmě v dnešní situaci plný a výhledově částečný home-office.

    Dokážeme ti nabídnout jak částečný úvazek, ze kterého se do plného propracujeme, nebo rovnou plný úvazek.
    Práce je vhodná pro zkušenějšího specialistu, který si prošel podobnou prací v jiném e-shopu nebo má zkušenosti z agentury. Umíme si na pozici představit i šikovnou mámu na mateřské, která se poohlíží po postupném návratu do pracovního procesu. Rádi se poznáme i s freelancerem, který ke svým zakázkám hledá jistotu a zázemí dlouhodobé, těsné spolupráce s jedním klientem.

PRODUCT OWNER

Pomáháme našim zákazníkům obchodně růst. Aktuálně pracujeme na rozvojových projektech. Co si pod tím můžeš přestavit? Např. řešení pro procesy nákupu a prodeje zboží; řízení skladů s podporou automatizace nebo softwarovou podporu pro rozvoz zboží u firem mající vlastní flotilu aut. A může toho být víc.

Do našeho kolektivu hledáme nového kolegu/kolegyni.

Co u nás budeš dělat?

  • komunikace se zákazníky a sběr potřeb ve spolupráci s obchodním oddělením
  • definice vize produktu, návrh jakým směrem se má systém rozvíjet
  • zodpovědnost za navržené řešení
  • podílení se na analytické činnosti
  • agilní řízení projektu, definice požadavků a jejich prioritizace
  • vedení týmu (programátor, analytik, tester)

Jestliže rád/a analyzuješ příležitosti a navrhuješ jejich zlepšení, bude Tě tato práce opravdu bavit!

Nejsme korporát a dostaneš se u nás k zajímavým projektům, ve kterých bude Tvůj hlas slyšet a Tvá práce vidět.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/měla mít?

  • 2 roky praxe jako product owner / projektový manažer
  • zkušenosti se zaváděním produktu na trh výhodou
  • analytické myšlení se smyslem pro detail
  • proaktivní přístup, invenční myšlení
  • výborné vyjednávací a komunikační dovednosti; schopnost najít řešení se zákazníkem i developery
  • organizační schopnosti a zodpovědnost (vedení projektu od začátku do konce)
  • zkušenost s agilním vývojem, převedeš hravě business myšlenku do řeči vývojářů
  • týmový hráč
  • ochota na sobě neustále pracovat, objevovat a učit se nové věci

Co pro tebe máme my?

  • práce, která má smysl, vaše nápady se skutečně realizují
  • zaučení s přiděleným mentorem, který zasvětí do tajů toho co máme k dispozici
  • agilní a týmový přístup, seberealizace
  • nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace

A co všechno u nás získáš? Více se o benefitech dozvíš zde

V případě zájmu o pracovní pozici kontaktujte naše personální oddělení na čísle
+420 722 742 927 nebo e-mailem kariera@elinkx.cz.