E LINKX a Office 365

Microsoft Office 365 s měsíční fakturací a službami jako bonusem.

Microsoft Office 365 s měsíční platbou. Zaplaťte za to, co skutečně využíváte. Microsoft Office 365 je mnohem víc než Office, jaký znáte. Obsahuje nejen standardní sadu kancelářských nástrojů Office, ale k tomu další nástroje, které máte k dispozici kdykoliv, kdekoliv a na jakémkoliv zařízení PC, Mac, tablet nebo smartphone (Android, BlackBerry, iPhone, Windows Phone).

Proč Office 365 od E LINKX

  • Jako jedni z mála v ČR disponujeme partnerstvím se společností Microsoft, které nám umožňuje nabídnout vám měsíční platbu za Office 365. Nemusíte tedy již platit licence na rok dopředu, což vám dává možnost vylepšit cash flow vaší firmy.
  • Komplexní dodání řešení právě pro vás.

E LINKX a Office 365 - služby s přidanou hodnotou

Výhody Office 365

  • 1 TB úložiště na 1 uživatele pro ukládání a sdílení souborů
  • Možnost instalace na 5 + 5 zařízení pro každého uživatele (5 PC nebo Mac + 5 mobílních), tedy možnost instalace  jak vpráci, tak doma
  • Dostupné a optimalizované pro běh na různých zařízení – PC, Mac, tablet, smartphone (Android, BlackBerry, iPhone, Windows Phone)
  • Office Mobile pro iPhone a telefony Android, pomocí kterých můžete dokumenty aplikací Word, Excel a PowerPoint zobrazovat a upravovat přímo v telefonu
  • Aplikace Office dostupné také v offline verzi
  • Jednoduchá správa a nasazení produktů Office 365
  • Zaručená dostupnost služeb 99,9 %
  • Není třeba platit za upgrady verzí – aktualizace jsou součástí předplatného. Zákazníkům Office 365 se pravidelně posílají nové funkce
  • Plná antivirová, antispamová ochrana a RMS

Office 365 všude s vámi

Exchange Online – podnikový e-mail
Mějte svůj e-mail, kontakty a sdílené kalendáře neustále po ruce. Office 365 synchronizuje v reálném čase e-maily, kalendáře a kontaktní údaje na všech vašich zařízeních. Office 365 umožnuje také nastavit individuální grafický vzhled e-mailů. Pro budování značky je jistě výhodné používání vlastního názvu domény v e-mailových účtech.

  • 50 GB Mailbox
  • Outlook a Outlook Web App
  • Sdílení kalendářů, kontaktů a úkolů
  • Centrum pro správu Exchange formou webového rozhraní se snadným použitím

OneDrive – ukládání a sdílení souborů
Uživatel má možnost nahrát dokumenty na cloudové úložiště a tak umožnit jejich online přístup ze všech svých zařízení připojených k internetu, jako je například tablet a chytrý telefon. Díky online úložišti je ukládání, organizace a sdílení dokumentů snadné a soubory jsou uživateli k dispozici na počítači PC nebo Mac, tabletu, iPadu nebo telefonu. 

  • Soubory mohou být soukromé nebo sdílené
  • Velikost úložiště je 1 TB na 1 uživatele

Skype for Business – neomezené online schůzky
Nabízí spojení kdekoli, na zařízeních s Windows 8 nebo jinými operačními systémy. Poskytuje prostředí pro sledování stavu, zasílání rychlých zpráv, hlasové služby, video a schůzky. Umožňuje zasílání rychlých zpráv a hlasové hovory se stovkami milionů lidí po celém světě, kteří používají Skype.

  • Informace o stavu v reálném čase, dostupnosti, zasílání rychlých zpráv (IM) pro efektivní připojení
  • Hlasové hovory z počítače s jinými uživateli Skypu v rámci organizace nebo v jiných organizacích, které používají Skype for Business
  • Propojení s kalendářem Exchange, rychlá komunikace z aplikací Outlook a SharePoint

SharePoint Online – intranetový web pro vaše týmy
SharePoint můžeme jednoduše nazvat firemním intranetem. Umožňuje ukládat a sdílet firemní dokumenty na jednom místě, vytvořit strukturu úložiště a určit práva uživatelům pro jednotlivé sekce. 

  • SharePoint nabízí výkonné funkce serveru SharePoint Online bez souvisejících režijních nákladů na správu infrastruktury
  • Možnost sdílet nápady, nacházet odpovědi a sledovat, na čem pracují vaší kolegové
  • 10 GB + 500 MB celkový prostor na uživatele
  • 1 TB OneDrive úložiště na uživatele

Yammer – podniková sociální síť

  • Propojení lidí z různých částí firmy nebo externistů a partnerů
  • Možnost využití jako databáze znalostí pro obchodní partnery
  • Využití ve firmě pro komunikaci k lidem, komunikaci v týmech

OneNote – organizace poznámek

  • Organizace poznámek do přehledné struktury a také možnost uložit do pracovního listu prakticky vše (běžný text, obrázky, zvuky, ručně kreslená schémata, tabulky nebo zaškrtávací seznamy)
  • Synchronizace s úložištěm OneDrive

E LINKX a Office 365 – služby s přidanou hodnotou

  • Doporučení počtů a typů licencí MS Office
  • Zprovoznění vaší vlastní domény na portále MS Office 365
  • Konfigurace uživatelů a přidělení licencí
  • Základní nastavení služeb Exchange Online
  • Rozběhnutí základního webu SharePoint Online
  • Migrace vašeho aktuálního intranetu, e-mailových služeb a komunikačních nástrojů