Vizuální identita odhalena
Grafický vzhled neboli corporate identity udává možnost využití loga, barev, písma a dalších grafických prvků reprezentujících firmu.
Vizuální identita
Základ grafické identity, logo E LINKX, představuje naše přesvědčení o profesionální softwarové společnosti. Věříme, že již první pohled na logo bude nutit ostatní proniknout do hodnot naší společnosti.
Logo jako základní vizuální styl odráží důslednost a péči. Bylo vytvořeno s cílem zajistit jeho správné použití kdykoliv je reprodukováno a uplatňováno.
Grafický manuáManual CI ELINKX ke stažení
Logo společnosti
Logo E LINKX představuje identitu společnosti, silné spojení značky a odráží přímou a vizuální direktivu. Písmeno x je symbolizováno jako protilehlý grafický symbol používaný pro ověření, kontrolu nebo revizi odrážející důslednost a kvalitu produktů, které společnost nabízí.
Barevná paleta
Barva je klíčová komponenta vizuální identity. Primární barevná paleta vychází z barev loga E LINKX. Při použití těchto barev, napříč korporátním stylem, vytváří komunikační celek, který přispívá k propojení vizuální identity. Barvy primární palety mohou být použity pro text, barevná pole, pozadí a jiné grafické elementy.
Typografie
Písemná komunikace je zásadní pro budování značky E LINKX a typografie slouží k doplnění loga i vizuálního jazyka. Písmo Seravek bylo vybráno jako oficiální písmo společnosti E LINKX a.s. a bude použito ve všech publikacích - web a tisk. Zvolené písmo Seravek je schopno doplňovat logo E LINKX a přívětivě, svěže komunikovat a zajistit přístupnost k informacím.
Základní vizuální prvek
Základním vizuálním prvkem korporátní identity (kromě loga) jsou dva čtverce, v primárních barvách společnosti, těsně vedle sebe. Umísťují se k vrchní nebo spodní hraně aplikovaného média v minimální vzdálenosti poloviny jeho celkové šířky od levého okraje.