SHOWROOM OPERATIONS MANAGER PRAHA

Jsme oficiální distributor a hlavní partner amerického výrobce elektroniky HP. Zajišťujeme prodej, servis a poradenství při výběru a využití především notebooků, PC a tiskáren HP. V ČR jsme řadu let stabilně úspěšným hráčem především v B2B, ale rychle rosteme i v B2C prodeji, na který se chceme zaměřit.

Spojte svou pracovní kariéru s naší společností a produktem HP!

Máme v plánu novinku!

Otevíráme showroom v Praze.

Hledáme novou posilu, která nám pomůže s realizací, rozjezdem, openingem a dál si celý projekt vezme za své.

Přidej se k nám a buď součástí skvělého projektu.

Čím začneme v první fázi?

  • zastřešení přípravy showroomu
  • nastavení procesů a návaznosti na ostatní business části a podpůrné procesy
  • otevření showroomu
  • zodpovědnost za provoz (péče o showroom, vedení a rozvoj týmu)
  • development nových rozvojových retail aktivit
  • Co bude tvým úkolem:

    • vybudovat HPmarket showroom
    • definovat produkty a služby specifické pro showroomu
    • zodpovědnost za výkon showroomu
    • Jaké znalosti a dovednosti by jsi měl/a mít:

      • SŠ/VŠ vzdělání
      • praxe na obdobné pozici (projektové/procesní zkušenosti)
      • obchodní/retail dovednosti
      • baví tě technologie / IT
      • velmi dobré komunikační schopnosti
      • prozákaznické myšlení
      • pečlivost a samostatnost
      • proaktivita
      • motivace výsledky
      • A co můžeme nabídnou:

        • příležitost dělat zajímavou, smysluplnou práci
        • prostor pro vlastní iniciativu a kreativitu
        • malý kolektiv skvělých lidí
        • prima káva a občerstvení u nás v kuchyňce
        • pestrá škála benefitů, se kterými si užiješ a ušetříš
        • nástup možný ihned/po dohodě
          • Pracoviště Praha.