Se sluncem HelpDesk změnil vizáž

Léto je období hýřící barvami a změnami. Také naše aplikace pro řešení klientských požadavků HelpDesk prošla kosmetickými i funkčními změnami.

HelpDesk je aplikace pro technickou podporu a řeší nejen odhady náročnosti řešení, priority a oprávnění, ale také evidenci odvedené práce, statistické výstupy a reporty.

Novinkou v HelpDesku společnosti E LINKX a.s. je podpora budování tzv. znalostní databáze, která je přínosem pro všechny členy týmu podpory. V této databázi je možné vyhledat řešení různých požadavků, potíží, či jiných druhů záznamů, což urychlí proces řešení jeho odstranění při opětovném projevení u jakéhokoli klienta. 

Aplikace pro řešení klientských požadavků HelpDesk - přihlášení

Vy co využíváte HelpDesk, ať už pro řešení svých požadavků či požadavků vašich klientů, jste jistě změny zaznamenali. Doufáme, že nový vzhled HelpDesku vnímáte pozitivně a práce v této aplikaci pro vás bude přehlednější.

Aplikace pro řešení klientských požadavků HelpDesk - homepage

HelpDesk - homepage

Aplikace pro řešení klientských požadavků HelpDesk - Požadavek