Nová verze Skliku s grafy je spuštěna
Rozhraní českého reklamního systému Sklik, neboli PPC systému, dostalo zcela nový grafický kabát, který není vůbec k zahození.
PPC (Pay Per Click - platba za proklik) znamená, že inzerent platí za reklamu až tehdy, kdy dojde k prokliknutí a následnému přechodu na stránky inzerenta. Inzeráty Skliku můžete vidět na fulltextovém vyhledávači Seznam.cz vpravo vedle výsledků organického vyhledávání.
Sklik je trendový a grafické úpravy rozhraní nyní obsahují moderní grafy, nově zpracované vyhledávání v kampaních, filtr podle data a další různá vylepšení. Za povšimnutí stojí také zpřehlednění hlavní navigace rozhraní. Filtrování podle data umožní pohodlně vybrat období nebo vybrané datum upravit přímo v kalendáři označením konkrétních dnů či vybraného měsíce. Změny jsou citelné jak pouhým okem, tak uživatelským způsobem.
Ke spuštění nového rozhraní došlo v průběhu měsíce červena, kdy byla spuštěna beta verze a následně pak došlo k ostrému provozu tohoto nového rozhraní.
O veškerých změnách a úpravách, které reklamní systém Sklik dostal, si můžete přečíst na blogu sklik.cz.sblog.cz.