Nová verze Skliku s grafy je spuštěna

Zaregistrovali jste, že Sklik se během léta pěkně vybarvil? Vývojáři systému Sklik přes léto zapracovali a spustili novou verzi rozhraní.

Rozhraní českého reklamního systému Sklik, neboli PPC systému, dostalo zcela nový grafický kabát, který není vůbec k zahození.

PPC (Pay Per Click - platba za proklik) znamená, že inzerent platí za reklamu až tehdy, kdy dojde k prokliknutí a následnému přechodu na stránky inzerenta. Inzeráty Skliku můžete vidět na fulltextovém vyhledávači Seznam.cz vpravo vedle výsledků organického vyhledávání.

Sklik je trendový a grafické úpravy rozhraní nyní obsahují moderní grafy, nově zpracované vyhledávání v kampaních, filtr podle data a další různá vylepšení. Za povšimnutí stojí také zpřehlednění hlavní navigace rozhraní.  Filtrování podle data umožní pohodlně vybrat období nebo vybrané datum upravit přímo v kalendáři označením konkrétních dnů či vybraného měsíce. Změny jsou citelné jak pouhým okem, tak uživatelským způsobem.

Nový vzhled PPC systému Sklik

Ke spuštění nového rozhraní došlo v průběhu měsíce červena, kdy byla spuštěna beta verze a následně pak došlo k ostrému provozu tohoto nového rozhraní.

O veškerých změnách a úpravách, které reklamní systém Sklik dostal, si můžete přečíst na blogu sklik.cz.sblog.cz.