Moderní, nové a přehlednější eD'
Výsledkem intenzivního úsilí je nová korporátní identita, nový slogan firmy a nyní také web společnosti, B2B portál eD SHOP a také eshop pro dealery eD MARKET.
Všechny zmiňované weby pocházejí z dílny E LINKX. eD web a B2B portál eD SHOP jsou postaveny na řešení Interlink.
Nový a přehlednější eD SHOP - videoukázka
Video představuje 10 výhod eD SHOPu, které usnadní nákup. Pusťte si video.
Responzivní grafický vzhled
Všechny weby se pyšní svou responzivní grafikou, což umožňuje obchodovat z jakéhokoli zařízení. Není tedy potřeba, aby obchodník, zákazník, či návštěvník webu seděl u stolního počítače. Stránky se přizpůsobí zařízení, na kterém jsou prohlíženy (PC, notebook, netbook, tablet, chytrý telefon).
Zeptali jsme se Michala Pavlorka, e–business managera ve společnosti eD' system Czech, a.s., na tyto novinky a kroky, které je k nim vedly.
Co vás vedlo ke změně webu a e-shopu?
Dnešní návštěvníci požadují především přehlednost. Na našem starém webu bylo velmi mnoho informací a celý působil nepřehledně. Naším cílem je zájemcům nabídnout podmínky odpovídající jejich potřebám a potenciálu. Změna tedy byla na místě a řekněme, že nutná.
Stejně tak B2B portál byl nedostačující z hlediska funkcionalit souvisejících s nabídkou doprovodných služeb, možnostmi propagovat speciální produkty nebo doporučovat a radit dealerům. Portál nepodporoval spolupráci s dealery, což je pro nás stěžejní.
Jaké jsou ohlasy na změny od zákazníků a zaměstnanců?
Ohlasy jsou dvojí. Jedni oceňují větší přehlednost, lepší úroveň prezentace naší nabídky, seznamují se s novými možnostmi a berou tuto změnu jako jasný posun kupředu. Druzí, konzervativnější, vnímají zatím změnu spíše negativně, protože nenacházejí informace na obvyklých místech a nechtějí se přizpůsobovat.
Co bylo nejtěžší?
Přesvědčit sami sebe, že chceme-li být lídrem, musíme inovovat a musíme to udělat jinak. Pokud chceme dosáhnout lepších výsledků, musíme věci dělat jinak a lépe.
Co shledáváte jako největší pozitivum?
Největším pozitivem je, že jsme vytvořili řešení, která májí obrovský potenciál rozvoje, ať už z hlediska funkcionalit či vlastností, které umožňují další inovace a zlepšování. Můžeme tak lépe reagovat na potřeby zákazníků a novinek v oblasti e-businessu a on-line marketingu.
Jaké jsou vychytávky na nových řešeních, o kterých stojí za to se zmínit?
Mezi nejvýznamnější změny patří lepší ovládání a přehlednost související s kompletním přepracováním grafiky. Zásadní změnou jsou nové, vylepšené popisy produktů, nabídka souvisejících služeb k produktům, doporučené produkty v kategoriích a lepší prezentace výhodné nabídky.
Prodejci mohou počítat s vylepšeným vyhledáváním, správou vícenásobných košíků a nabídek nebo možností sdílet a spolupracovat na nabídkách s eD‘ specialisty v oblasti nákupu a prodeje.
Majitelé tabletů a chytrých telefonů pak ocení schopnost eD Shopu přizpůsobit se jejich zařízením, i když responsivní verze bude dostupná přibližně od 14. 8. 2014. Rovněž sdílení nabídek bude dostupné, až po ověření s vybranými partnery.