Moderní, nové a přehlednější eD'

Čas je neúprosný a s tím jdou ruku v ruce také potřeby a požadavky, nás všech. Společnost eD' system Czech, a.s. se rozhodla změnit kompletně image společnosti a opřeli se do toho rázně.

Výsledkem intenzivního úsilí je nová korporátní identita, nový slogan firmy a nyní také web společnosti, B2B portál eD SHOP a také eshop pro dealery eD MARKET

Všechny zmiňované weby pocházejí z dílny E LINKX. eD web a B2B portál eD SHOP jsou postaveny na řešení Interlink

Nový a přehlednější eD SHOP - videoukázka

Video představuje 10 výhod eD SHOPu, které usnadní nákup. Pusťte si video.

Video eD SHOP

Responzivní grafický vzhled

Všechny weby se pyšní svou responzivní grafikou, což umožňuje obchodovat z jakéhokoli zařízení. Není tedy potřeba, aby obchodník, zákazník, či návštěvník webu seděl u stolního počítače. Stránky se přizpůsobí zařízení, na kterém jsou prohlíženy (PC, notebook, netbook, tablet, chytrý telefon).

Nový a moderní eD´

Zeptali jsme se Michala Pavlorka, e–business managera ve společnosti eD' system Czech, a.s., na tyto novinky a kroky, které je k nim vedly.

Co vás vedlo ke změně webu a e-shopu?

Dnešní návštěvníci požadují především přehlednost. Na našem starém webu bylo velmi mnoho informací a celý působil nepřehledně. Naším cílem je zájemcům nabídnout podmínky odpovídající jejich potřebám a potenciálu. Změna tedy byla na místě a řekněme, že nutná.

Stejně tak B2B portál byl nedostačující z hlediska funkcionalit souvisejících s nabídkou doprovodných služeb, možnostmi propagovat speciální produkty nebo doporučovat a radit dealerům. Portál nepodporoval spolupráci s dealery, což je pro nás stěžejní. 

Jaké jsou ohlasy na změny od zákazníků a zaměstnanců?

Ohlasy jsou dvojí. Jedni oceňují větší přehlednost, lepší úroveň prezentace naší nabídky, seznamují se s novými možnostmi a berou tuto změnu jako jasný posun kupředu. Druzí, konzervativnější, vnímají zatím změnu spíše negativně, protože nenacházejí informace na obvyklých místech a nechtějí se přizpůsobovat.

Co bylo nejtěžší?

Přesvědčit sami sebe, že chceme-li být lídrem, musíme inovovat a musíme to udělat jinak. Pokud chceme dosáhnout lepších výsledků, musíme věci dělat jinak a lépe.

Co shledáváte jako největší pozitivum?

Největším pozitivem je, že jsme vytvořili řešení, která májí obrovský potenciál rozvoje, ať už z hlediska funkcionalit či vlastností, které umožňují další inovace a zlepšování. Můžeme tak lépe reagovat na potřeby zákazníků a novinek v oblasti e-businessu a on-line marketingu.

Jaké jsou vychytávky na nových řešeních, o kterých stojí za to se zmínit?

Mezi nejvýznamnější změny patří lepší ovládání a přehlednost související s kompletním přepracováním grafiky. Zásadní změnou jsou nové, vylepšené popisy produktů, nabídka souvisejících služeb k produktům, doporučené produkty v kategoriích a lepší prezentace výhodné nabídky.

Prodejci mohou počítat s vylepšeným vyhledáváním, správou vícenásobných košíků a nabídek nebo možností sdílet a spolupracovat na nabídkách s eD‘ specialisty v oblasti nákupu a prodeje.

Majitelé tabletů a chytrých telefonů pak ocení schopnost eD Shopu přizpůsobit se jejich zařízením, i když responsivní verze bude dostupná přibližně od 14. 8. 2014. Rovněž sdílení nabídek bude dostupné, až po ověření s vybranými partnery.