Konzultant zákaznické podpory značky Hewlett Packard (HPmarket.cz)
Pomáháme zákazníkům vybrat ty nejlepší notebooky, počítače i tiskárny z široké nabídky produktů od HP.
A aktuálně hledáme nového člena týmu, který se připojí k našemu oddělení zákaznické péče. Tato pozice bude zaměřena na poskytování informací o našich produktech a službách a následnou péči o naše spokojené zákazníky.
Co konkrétně máme na mysli:
- řešení dotazů zákazníků a poskytování odborného poradenství při výběru notebooku, tiskáren, příslušenství s ohledem na jejich potřeby
- poskytování informací prostřednictvím e-mailu, telefonu a on-line chatu
- péče o zákazníka po zakoupení produktu nebo služby tj. spokojenost zákazníků, a jejich zpětná vazba; informování zákazníků o novinkách, které mohou být pro ně užitečné
- správa informací v interním systému
- spolupráce s ostatními členy týmu – produktoví specialisté jednotlivých oblastí, specialisté prodeje na prodejně
- komunikační dovednosti a klientský přístup
- uživatelská znalost práce s počítačem
- předchozí zkušenost ze zákaznického centra bude výhodou
- oceníme nadšení a zkušenosti z IT oboru
Těší nás, když jsou zákazníci spokojení a jsme nadšení, když nám poděkují.
A co očekáváme:
Nabízíme práci na plný úvazek, v malém přátelském a skvělém týmu.
Nástup dle dohody.
Pracoviště je poblíž OC Arkády Pankrác. Konkrétně Hvězdova 1734/2c, Praha 4.
Pracovní dny: Pondělí – Pátek, pracovní doba 8:30 – 17:00 hod.
Mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority. Nemáme škatulky, ukaž co v tobě je.
Staň se součástí našeho týmu.
Pošli nám svůj životopis. Rádi se s tebou potkáme.
Přijď si popovídat se svým budoucím nadřízeným. Představíme si společnost, pracovní pozici, projdeme se po prodejně, probereme tvé zkušenosti, kde se chceš ubírat a možnost společné cesty.