Konzultant zákaznické podpory značky Hewlett Packard (HPmarket.cz)

Pomáháme zákazníkům vybrat ty nejlepší notebooky, počítače i tiskárny z široké nabídky produktů od HP.

A aktuálně hledáme nového člena týmu, který se připojí k našemu oddělení zákaznické péče. Tato pozice bude zaměřena na poskytování informací o našich produktech a službách a následnou péči o naše spokojené zákazníky.

Co konkrétně máme na mysli:

  • řešení dotazů zákazníků a poskytování odborného poradenství při výběru notebooku, tiskáren, příslušenství s ohledem na jejich potřeby
  • poskytování informací prostřednictvím e-mailu, telefonu a on-line chatu
  • péče o zákazníka po zakoupení produktu nebo služby tj. spokojenost zákazníků, a jejich zpětná vazba; informování zákazníků o novinkách, které mohou být pro ně užitečné
  • správa informací v interním systému
  • spolupráce s ostatními členy týmu – produktoví specialisté jednotlivých oblastí, specialisté prodeje na prodejně
  • Těší nás, když jsou zákazníci spokojení a jsme nadšení, když nám poděkují.

    A co očekáváme:

    • komunikační dovednosti a klientský přístup
    • uživatelská znalost práce s počítačem
    • předchozí zkušenost ze zákaznického centra bude výhodou
    • oceníme nadšení a zkušenosti z IT oboru
      • Nabízíme práci na plný úvazek, v malém přátelském a skvělém týmu.

        Nástup dle dohody.

        Pracoviště je poblíž OC Arkády Pankrác. Konkrétně Hvězdova 1734/2c, Praha 4.

        Pracovní dny: Pondělí – Pátek, pracovní doba 8:30 – 17:00 hod.

        Mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority. Nemáme škatulky, ukaž co v tobě je.

        Staň se součástí našeho týmu.

        Pošli nám svůj životopis. Rádi se s tebou potkáme.

        Přijď si popovídat se svým budoucím nadřízeným. Představíme si společnost, pracovní pozici, projdeme se po prodejně, probereme tvé zkušenosti, kde se chceš ubírat a možnost společné cesty.