Koordinátor zákaznické podpory našeho ICT

Hledáme posilu do našeho ICT týmu. Přidej se k nám.

Co je náplní práce:

  • příjem a zpracování požadavků s využitím ticketovací aplikace Jira, příp. mail, telefon nebo jiný komunikační prostředek
  • zajišťování komunikace se zákazníky – písemnou formou, telefonicky
  • delegování práce na členy týmu - ICT administrátory, kontrola stavu požadavků a dodržování termínů (SLA, eskalace řešení, parametry ticketů, kontrola situace high/highest)
  • zajištění komunikace o novinkách, změnách, výpadcích
  • hodnocení činnosti střediska ICT operativní/týdenní/měsíční
  • poskytování zákaznické podpory tj. vyřizování požadavků vlastními silami typu:
      * základní podpora klientských stanic a uživatelských problémů (odemykání účtu, změny hesel, prověřování hlášených nefunkčností na klientských stanicích)
        * zadání a komunikace a zprocesování požadavků našim poskytovatelům služeb (zřizování, modifikace a rušení mobilních čísel, prověřování stavů provozovaných konektivit poskytovatelem)
          * provádění provisioningu/deprovisioningu uživatelských účtů (vytváření/změny/rušení uživatelských účtů v MS Active Directory a dalších systémech)

    Od kandidáta očekáváme:

    • SŠ vzdělání, zaměření IT výhodou
    • praktická zkušenost s užíváním/obsluhou ticketovacího systému (Jira výhodou)
    • praxi v práci poskytování podpory uživatelům
    • zkušenosti s psaním dotazů a tvorbou dashboardu vítána, případně naučíme
    • schopnost samostatného řešení problémů
    • dobré komunikační schopnosti
    • vysoké pracovní nasazení, svědomitost, loajálnost
    • Nabízíme:

      • zázemí stabilní firmy
      • zajímavou práci s možností seberealizace
      • zaučení s přiděleným mentorem, který zasvětí do tajů našeho systému
      • podpora lidí v týmu – všichni táhneme za jeden provaz
      • nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace
      • firemní benefity se kterými si užijete a ušetříte…. (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, MULTIsport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce – teambuilding, vánoční večírek, dárečky – narozeniny, vánoce atd.)
      • pracovní poměr na HPP
      • termín nástupu: ihned nebo dohodou
      • místo výkonu práce: Ostrava
      • pracovní doba: Po-Pá, 8:00 – 16:30
      • mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority
      • V případě, že vás naše pozice zaujala, těšíme se na kontakt a společnou cestu …..