Co bude tvou náplní práce?
- řešení běžných uživatelských problémů (odemykání účtu, změny hesel, poradenství)
- pomoc s nastavením uživatelských profilů, tiskáren, zapojení kabeláže
- instalace OS windows + instalace aplikací (o365, aj.)
- reinstalace, změny nastavení, opravy chyb (Windows, outlook, VPN klient, apod.)
- objednávky a evidence HW
- údržba techniky zasedacích místností
- správa telefonních služeb
- základní správa Active directory (uživatelé, počítače)
- monitoring IT služeb
Co k této pozici potřebuješ?
- SŠ vzdělání, zaměření IT výhodou
- praxi v práci poskytování podpory uživatelům
- zkušenost s prací v ticketovacím systému výhodou (využíváme Jiru)
- schopnost samostatného řešení problémů
- dobré komunikační schopnosti
- vysoké pracovní nasazení, svědomitost, loajálnost
Co ti za to nabízíme?
- zázemí stabilní firmy
- zajímavou práci s možností seberealizace
- zasvěcení do tajů našeho systému
- podpora lidí v týmu – všichni táhneme za jeden provaz
- nejsme korporát, naopak máme prvky mladé a pružné organizace tzn. neformální prostředí, zapomeň na dress code, všichni si tykáme…
- firemní benefity se kterými si užiješ a ušetříš…. (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, MULTIsport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce – teambuilding, vánoční večírek, dárečky – narozeniny, Vánoce atd.)
- pracovní poměr na HPP
- termín nástupu: ihned nebo dohodou
- místo výkonu práce: Ostrava
- mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority
V případě, že naše pozice zaujala, těšíme se na kontakt a společnou cestu ….
Koukni na náš LinkedIn, Facebook, Instagram :-).
|