Chytré řešení HelpDesk usnadní práci dalším zákazníkům

Aplikace HelpDesk je rychlé a spolehlivé řešení, díky němuž budete mít jistotu, že vaši zákazníci jsou s vámi ve spojení při jakémkoli problému. O tomto se přesvědčila také společnost Z+M servis, spol. s.r.o., která tento systém již využívá.

HelpDesk, jasná volba řešení

Komunikace se zákazníky a řešení jejich případných jakýchkoliv problémů, nejasností nebo dotazů, je na denním pořádku snad každé firmy. Společnost Z+M servis, spol. s.r.o. požadovala spolehlivé řešení, které jim jednoznačně usnadní práci a komunikaci se zákazníky. Jasnou volbou se stalo řešení HelpDesk.
 Ukázka z aplikace HelpDesk - E LINKX a.s. 
HelpDesk řadíme mezi produkty, které umožňují svými specifickými výhodami efektivně řešit správu všech zadávaných požadavků a zároveň mít kontrolu nad komunikací. Výsledkem je rychle dosažení požadovaného cíle.
 
Požadavky společnosti Z+M servis, spol. s.r.o se nám podařilo splnit. Zajímavostí  je vícejazyčný provoz a automatické zaznamenávání všech přístupů k požadavkům ze strany řešitelského týmu.