VIAKOM CZ s. r. o.

ERP systém esyco business, adresovaný sklad a B2B eshop Interlink

Společnosti VIAKOM CZ s.r.o. jsme implementovali ERP systém esyco business, který nahradil původní systém. VIAKOM, který je předním dovozcem a velkoobchodem kamerových systémů, spustil e-shop Interlink zaměřený na B2B klientelu. V rámci optimalizace a vylepšení skladových procesů byl implementován také adresovaný sklad. www.viakom.cz

Přinášíme vám pohled klienta. Rozhovor poskytl jednatel společnosti, pan Aleš Mrkáček.

Proč jste se rozhodli pro nás?

Prvotním impulsem pro implementaci byl adresovaný sklad. Ale kvůli hlavní výhodě systému esyco business, a to spojení 3 v 1 (ERP systém, adresovaný sklad a e-shop) jsme se rozhodli implementovat komplexní řešení. Díky tomu není třeba vytvářet dodatečné komunikační můstky mezi aplikacemi, administrace je z jednoho systému a vše nám poskytuje jeden dodavatel.

Jak probíhala implementace (komunikace, testování, spuštění do ostrého provozu)?

Průběh implementace byl v několika fázích. Počátkem byla provedená analýza, která popisovala naše současné fungování a implementaci našich procesů do esyco business. V průběhu implementace jsme měli možnost již pracovat se systémem a postupně se s ním seznamovat. Také nám bylo poskytnuto vzdálené školení přes aplikaci Skype, díky kterému jsme získali přehled a znalosti o základních funkcích tohoto řešení. Při přípravě spuštění systému oceňujeme profesionalitu a vstřícnost projektového manažera, který nám kdykoliv ochotně pomohl.

Spuštění do ostrého provozu se uskutečnilo 1. 5. 2016, kdy jsme zavedli ERP systém esyco business, společně s adresovaným skladem a e-shopem B2B. Vše proběhlo v pořádku, bez problému a komplikací.

Jak jste s řešením spokojeni?

S řešením jsme velmi spokojeni, výkonnost práce a efektivita se zněkolikanásobila. Odpadly nám problémy, se kterými jsme se potýkali v rámci skladu. Díky adresovanému skladu, který funguje on-line s ERP esyco business a e-shopem, nemáme nyní potíže s řešením nedostatečné skladové zásoby, nebo s „nepořádkem“ na skladě. Efektivita a rychlost na skladě je jedním z hlavních přínosů daného systému. Díky esyco business nám dokonce narostl roční obrat o 35 %. V rámci e-shopového řešení jsme poskytli svým klientům další nástroje, které zefektivnily jejich nákup, stránky jsou přehlednější a tím i orientace klienta snazší. Nyní nemáme problém s neaktuální skladovou zásobou na e-shopech. Vše je totiž on-line. 

Jak na to reagují Vaši zákazníci? (zda si všimli nějaké změny, máte pozitivní zpětnou vazbu)?

Zákazníci si všimli především nového vzhledu e-shopu, většina ho přivítala s radostí a přišly nám pozitivní reakce na nové funkce a design. Samozřejmě se našli i tací, kteří nemají rádi změny. Obecně jsme však měli kladné reakce na zrychlení dodávky zboží, přehlednost a zaručenou skladovou zásobu, která byla uvedena na e-shopu.

Co plánujete dál?

V brzké době plánujeme založení nové společnosti, která by se měla zaobírat zdravou výživou. Opět využijeme informační systém esyco business, společně s adresovaným skladem a e-shopem. Samozřejmě stále doplňujeme a vylepšujeme současný e-shop o nové funkce. Společnost E LINKX a.s. nám v ERP systému esyco business umožňuje provádět dodatečné úpravy, které nám usnadňují a zpříjemňují práci a tím i zvyšují naši efektivitu.

Spolupráce je postavena na přátelské úrovni, vzájemném respektu a důvěře. Ať už v rámci implementace, nebo i při současném ostrém provozu, jsme se společností E LINKX a.s. a jejími zaměstnanci spokojeni, vždy se nám snaží vyjít vstříc a splnit naše požadavky. Proto doufáme, že i nadále se bude naše spolupráce vzájemně rozvíjet.