Koordinátor/ka zákaznické podpory ICT

Pracovní náplň:

  • příjem a zpracování požadavků s využitím aplikace Jira, příp. mail, telefon nebo jiný komunikační prostředek
  • zajišťování komunikace se zákazníky – písemnou formou, telefonicky
  • poskytování zákaznické podpory tj. vyřizování požadavků vlastními silami typu:
  • * základní podpora klientských stanic a uživatelských problémů (odemykání účtu, změny hesel, prověřování hlášených nefunkčností na klientských stanicích)

    * zadání a komunikace a zprocesování požadavků našim poskytovatelům služeb (zřizování, modifikace a rušení mobilních čísel, prověřování stavů provozovaných konektivit poskytovatelem)

    * provádění provisioningu uživatelských účtů (vytváření/změny/rušení uživatelských účtů v MS Active Directory a dalších systémech)

    * delegování práce na členy týmu - ICT administrátory, kontrola stavu požadavků a dodržování termínů

Očekáváme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání, zaměření IT výhodou
  • praxi v práci poskytování podpory uživatelům - zkušenosti z HelpDesku vítány
  • odborné znalosti – středně pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • znalost klientských OS Microsoft Windows výhodou
  • schopnost samostatného řešení problémů
  • dobré komunikační schopnosti
  • vysoké pracovní nasazení, svědomitost, loajálnost

A co všechno u nás získáš? Více se o benefitech dozvíš zde