Finanční controller

Pracovní náplň:

  • analýza hospodaření firmy
  • příprava forecastů a budgetů
  • příprava, kontrola a analýza obratu, marže a nákladů
  • optimalizace procesů
  • reporting (vyhodnocení týdenního a měsíčního plnění, reporty pro management a základní interpretace výsledků, Power BI)
  • sledování nákladů napříč skupinou
  • kontrola plateb a řízení cash-flow

Očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
  • praxi v oblasti financí
  • organizační schopnosti, pracovní nasazení, diskrétnost
  • schopnost pracovat pečlivě, s důrazem na detail a správnost provedení úkolů
  • analytické myšlení, schopnost vidět souvislosti, příčiny a důsledky
  • výbornou znalost MS Excel – kontingenční tabulky, práce s daty, grafy a vzorci
  • chuť učit se novým věcem

A co všechno u nás získáš? Více se o benefitech dozvíš zde