Aktualizace eD MARKETU – září 2016

Přidané klíčové vlastnosti

Upravili jsme logiku přihlašování tak, aby odpovídala dnešním používaným standardům.

  • Nyní se do administrace přihlásíte na URL: edmarketcz.xadmin.link. Pro přihlášení zadáte přihlašovací jméno a heslo. Formát přihlašovacího jména měníme na e-mail.Login

Nově přidána cenová schémata pro vaše koncové zákazníky.

  • Výrazně jsme rozšířili možnosti nastavení cen pro vaše koncové zákazníky. Rozdělte si své zákazníky do skupin a nastavte jim různou koncovou cenu produktů!!! Zároveň dejte svým věrným zákazníkům slevu. Podrobnější popis a nastavení naleznete zde.

Upraven tisk objednávek.

  • Nyní je v objednávce tisknuta poznámka zákazníka.

Další přidané vlastnosti 

  • Pro produkty, které nejsou skladem generujeme do feedu termín dodání "14dní".
  • Přidali jsme validaci EAN kódu pro feedy pro srovnávače zboží.
  • V sekci objednávek jsme doplnili pole datum objednávek o přesný čas objednávky.
  • Pro vytvořenou kopii produktu z distributorského produktu je přidána cesta k obrázkům z původního produktu.
  • Přidali jsme v modulu Šablony e-mailingu nový typ šablony "Stav objednávky". Tento typ šablony používejte v případě, že definujete novou e-mailovou notifikaci pro stav objednávky.Stav_objednavky
  • Vytvořena šablona e-mailingu pro přijetí objednávky. Šablona je dostupná v administraci v sekci Web->Obecné texty->Šablony. Název šablony je "Přijatá objednávka". Šablonu je možné modifikovat a přiřadit, jako e-mailovou notifikaci pro přijetí objednávky.
    • Šablona se přiřazuje v modulu Šablony e-mailingu pomocí tlačítka "Nový" a výběru Typ šablony.
    • Objednávka přijatá a Objednávka přijatá Neregistrovaní článek "Přijatá objednávka".
  • Upravili jsme šablonu Magasin.
    • Nyní je dotaz obchodníkovi zobrazen jako záložka v detailu produktu.   dotaz_obchodnikovi
    • Při zobrazení popup okna při vložení produktu do košíku jsme rozostřili pozadí.Vlozeni_do_kosiku
    • Filtr v kategorii je zobrazen v novém popup okně po kliknutí na tlačítko "Nastavení dalších filtrů".Filtr_magasinFiltr_magasin2
  • Zakázali jsme možnost smazání položky menu "Hlavička" a "Patička" v sekci Web->Menu.

Cenová schémata a možnosti nastavení

Cenová schémata rozšiřují aktuální možnosti cenotvorby o:

  • Vytváření nových cenových hladin s možností nastavení výpočtu podle minimální ceny.
    • V modulu Obchod->Cenové hladiny je možné vytvářet nové hladiny, u kterých se můžete rozhodnout na způsobu výpočtu ceny (s aplikací minimální ceny nebo bez).
      Cenove_hladiny   
  • Definovat specifické přirážky/slevy pro každou hladinu.
    • Každá cenová hladina má vlastní přirážku a slevu, kterou můžete ručně nastavit v modulu Produkty->Přirážky a slevy. Výhozí hodnota pro každou novou hladinu je 10 % přiřážka.Prirazky_slevy_hladiny
  • Koncovému zákazníkovi nastavit různou hladinu.
    • V modulu Zákazníci->Zákazníci/Rychlý máte možnost každému zákazníkovi nastavit cenovou hladinu.Zakaznici_cenove_hladiny
  • Koncovému zákazníkovi nastavit procentuální slevu nad rámec přiřazené hladiny.
    • V modulu Zákazníci->Zákazníci/Rychlý máte možnost každému zákazníkovi definovat individuální slevu, která se počítá z ceny jednotlivé hladiny.Zakaznici_individualni_sleva

    Odstraněné chyby - eshop

    • Opravena šířka produktů v carouselu na úvodní stránce pro šablonu Cerulean.
    • U dárků/háků je uvedena cena vč. DPH.
    • Opraven nákup produktů, které mají zakázaný nákup nenaskladněných. Nyní se u těchto produktů zobrazí místo tlačítka koupit, tlačítko detail.
    • Skrytí ceny u dárků a sad v případě volby "Nezobrazovat cenu neregistrovaným".

    Odstraněné chyby - administrace

    • Oprava skladového množství. Nyní je v administraci zobrazeno i množství, které je blokováno.
    • Přejmenování systémového produktu z "PLATBA_DOPRAVY" na "PLATBA".

    Co pro vás připravujeme

    • Podporu HTTPS pro e-shopy.
    • Slučování objednávek.
    • Informace o stavu zásilky.
    • Modularita šablon e-shopu. Pomocí nástroje budete mít možnost přeskupit jednotlivé prvky stránky a tím se výrazně odlišit od konkurenčních e-shopů.